Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbelt indlæg fra en der vil webshop men ikke hvad der skal sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Jeg vil gerne havde en webshop men jeg ved ikke hvad jeg vil sælge og jeg behøver ikke alle de der beskeder med " sælg noget der interessere dig " jeg vil bare gerne havde EN MASSE IDEER.... tak.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stop med at oprette så mange forskellige indlæg. Det bliver for besværligt for dig at holde styr på det og alle andre mister lysten til at hjælpe dig.

Du bliver nød til at vise lidt initiativ selv. Det er lidt som en stand up komiker der ikke gider skrive sine egne jokes men i stedet forlanger alle andre skal gøre det.

Når man læser dit indlæg så er det første ord man tænker "doven" og "uden initiativ". Du gider jo ikke en gang selv komme med en idé så hvorfor skulle vi andre gøre det? Start med selv at deltag i debatten i stedet for at lægge hele opgaven over på andre.

Kom med nogle af de tanker du har gjort dig og så kan vi sikkert få en god brainstorm ud af det.

 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Dahl:

Stop med at oprette så mange forskellige indlæg. Det bliver for besværligt for dig at holde styr på det og alle andre mister lysten til at hjælpe dig.

Du bliver nød til at vise lidt initiativ selv. Det er lidt som en stand up komiker der ikke gider skrive sine egne jokes men i stedet forlanger alle andre skal gøre det.

Når man læser dit indlæg så er det første ord man tænker "doven" og "uden initiativ". Du gider jo ikke en gang selv komme med en idé så hvorfor skulle vi andre gøre det? Start med selv at deltag i debatten i stedet for at lægge hele opgaven over på andre.

Kom med nogle af de tanker du har gjort dig og så kan vi sikkert få en god brainstorm ud af det.

 

Jeg tænker lidt mere i retningen af et curlingbarn, der plejer at få fejet vejen fri for alle problemer og ubehageligheder.

 

I så fald er iværksætteri nok ikke det bedste valg ;)

Tilmeldt 26. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Der er en grund til en debat. Og jeg spørger om hjælp som er megningen og hvis i to 10 Årig vil stoppe med at være sådan så vin det være fint. Der er jo også en grund til at amino har lavet et debat og det er fordi at jeg vil havde hjælp og jeg ikke har en ide. Man kan sige at alle med eget firma har fået EN IDE men ifølge jeg så SKAL man selv havde den ide ellers er man åbenbart DOVEN

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SunLolly:

Der er en grund til en debat. Og jeg spørger om hjælp som er megningen og hvis i to 10 Årig vil stoppe med at være sådan så vin det være fint. Der er jo også en grund til at amino har lavet et debat og det er fordi at jeg vil havde hjælp og jeg ikke har en ide. Man kan sige at alle med eget firma har fået EN IDE men ifølge jeg så SKAL man selv havde den ide ellers er man åbenbart DOVEN

 Hvad  tro du at du for ud af at spamme med  3-4 ens indlæg, tag dig sammen. men du kan da sælge jord

Tilmeldt 26. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha hvad laver du overhovedet her jeg har fået svar fra 4 herinde og 6 på mail så tag dig lige sammen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)