Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en bank der er ligeglad med om jeg har et lån i en anden bank

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt og kort spørgsmål Kan I nævne den bedste bank som ikke har noget imod at du har et lån i en anden bank. Jeg ønsker at skifte bank. Årsag;

Jeg har en hård måned, fordi jeg mangler betaling fra en af mine kunder. Jeg bad min bank om lov til at springe denne måneds afdrag over. Det er sket en gang sidste år, ellers har jeg aldrig bedt om en overspringning, men de har nægtet mig det. Der er mange andre aspekter der gør at jeg er træt af min bank, bla. at de har lukket de fleste af deres filialer og hvis jeg skal tale med min bankrådgiver skal jeg næsten sætte en hel dag af til det, idet min filial ligger 200 km fra hvor jeg har til huse.

Hvem vil I anbefale der vil være i stand til at overtage mit lån som er på 250.000 kr. Jeg skal ikke bruge noget lån eller kassekredit. Jeg skal bare have en konto

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla

Har du prøvet at sammenligne banker på fx. https://www.mybanker.dk/ - så får du tilbud fra 3 banker, der er sikkert mange der er interesserede i at overtage dit lån.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel bare at ringe rundt og se hvem der gider lege med. Erhvervskonto eller privat, de er alle lige sultne. Og reglerne er stort set de samme i de store banker. Resten af bankerne følger med, grundes hvidvaskning osv.

Du kan også finde en online bank. Jeg er sikker på at de fleste kan finde en løsning du kan bruge.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulla Kaaber Christensen:
som ikke har noget imod at du har et lån i en anden bank

Ulla Kaaber Christensen:
være i stand til at overtage mit lån

Det er lidt uklart her. Skal den nye bank overtage dit lån? 

Er der sikkerhed for lånet

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:
de er alle lige sultne

Øh, Lars, så sultne er de heller ikke. Jeg har lige haft en kunde, som har søgt et blanko lån i over 10 banker uden resultat, vel at mærke uden at stå i hverken Rufus, RKI eller Debitorregisteret og med et ok budget og mulighed for kaution. Det er specielt årsagen til, hvorfor man flytter, som de hæfter sig ved. Jeg ser det igen og igen.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Det hele skal de overtage. Og det er det de ikke vil.

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:
Er der sikkerhed for lånet? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Realistisk set er det meget vanskeligt at få en bank til at overtage et lån uden du kan stille en personlig sikkerhed som har værdi, når de givet kræver selvskyldnerkaution af dig

Det bliver meget op af bakke uden den mulighed. Enhver bank kan regne ud, at de skifte har en årsag - og uanset hvad, kræves høj grad af sikkerhed - og meget god personlig kontakt og personlig økonomi for sådan et skifte

Du kan nemt sidde fast og skal finde løsningen i egen bank, men prøv rundt i specielt de små pengeinstitutter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulla Kaaber Christensen:
Kan I nævne den bedste bank som ikke har noget imod at du har et lån i en anden bank.

Dette vil folk på Amino ikke kunne svarer dig på. De vil kun kunne henvise dig til banker, som de selv har haft det godt hos.

Men bankerne bedømmer deres kunder individuelt, sandsynligvis først, med de regler bankrådgiverne er stillet fra deres ledelse, som de skal følge.

Og dernæst sikkert med en form for selvstændighed og råderum, inden for bankens regler som de kan arbejde med.

Der kan være mange årsager til, at din nuværende bank, ikke vil vente med deres afdrag. Dette behøver ikke at være pga. dig og din økonomi.

De fleste banker vil være istand til at overtage dit lån, men om de vil, er en anden og personlig sag, som vi på Amino ikke har, eller skal have ind sagt i.

Ulla Kaaber Christensen:
overtage mit lån som er på 250.000 kr. Jeg skal ikke bruge noget lån

Husk, ved at skifte bank, så beder du jo dem netop om, at stifte dig et lån på 250.000 kr, fordi de skal jo betale dette til din nuværende bank.

Men forstår godt hvad du mener, netop at du vil ikke have et ydeligere lån oven på det eksisterende.

Spørg forskellige banker med afdelinger, som ligger nær dig, da du skriver, at du nuværende har langt til en personlig samtale.

Personligt så har jeg Spar Nord, både privat og erhverv, og dem er jeg yderst tilfreds med, ved ikke om, de har en afdeling nær Aarhus, men vil klart anbefale dem. Men vores situationer er jo alle samme forskellige, så om det er den rigtige bank for dig, dette tør jeg ikke svare på.

Mvh Allan

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulla Kaaber Christensen:
jeg mangler betaling fra en af mine kunder

Det kunne måske være en idé at sælge denne kundes faktura for at løse det akutte problem?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)