Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder/få min App idé, inspireret af Thorborg deltagelse i Fisketegn på 247

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for feedback

Altså det er jo ikke noget jeg som ene mand vil lave, så den står åben for alle :) har ikke fået feedback på andre som vil tage ideen op.

Jeg er dog faldet over to lignende projekter fishtrip.dk som er/var noget mindet på turbåde altså de professionelle. kan ikke helt finde ud af om det er lukket ned igen eller hvad, det er ikke online men skulle vidst have været lanceret her i foråret.

så er der en svensker som vidst har fået succes med Fishbrain.com

Det er vidst lanceret i Sverige men fik uventet succes i USA specielt Florida mm. med over 200.000 brugere der.

De tilbyder dog alt mulig andet gøjl, end det mere simple problem jeg havde. Så det er ikke helt ens men lignende.

Har da overvejet at kontakte nogle af de nævnte. hvad siger du/i? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da synd, at du ikke vil lave det. Jeg er sikker på, at det vil være en god idé, og jeg vil gerne bruge min indflydelse i fiskebranchen til at få den frem. Jeg kan også se, at Fishtrip er nede. De havde ellers en storinvestor inde, men om de pønser på noget andet, har jeg ingen anelse om. Jeg kan sagtens se en idé i denne app - men hvordan man tjener penge på det - det er noget helt andet :-) 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)