Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate, målrettet. Nogen tips?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en der har brugt godt 20.000 snart på en affiliate side, det har taget lige under 6mdr, og der er endnu ikke noget trafik, ej heller omsætnin på siden.

Jeg "Udfordrede" ham, og dermed også mig selv, og postulerede, at jeg ville kunne gøre det på 3mdr og få en del mere ud af min egen side, og koncept. MEN, jeg ved intet om affiliate markedet. Noget lækkert læsestof der kan give et skub i den rigtige retning nu her? :D

Evt. tips og tricks?

Jeg har allerede fundet min niche, og har en idé om hvad det skal føre til :D

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Affiliate går såment bare ud på at skaffe trafik til din hjemmeside, hvor de besøgende så klikker på en reklame du har på din hjemmeside. 

Først skal du finde dine reklamer, enden her: http://affiliatenetvaerk.dk eller benyt google adsense til at få målrettet reklamer. Når det så er gjordt, har du et stort stykke SEO arbejde foran dig, for at få skaffet besøgende til din hjemmeside.

Men søg på affiliate eller Seo her på amino, der er mange gode debatter og ekspert blogs om det

---------------------

https://retrorocks.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Designkataloget.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg startede selv et affiliate projekt i Februar marts ish, hvor jeg uden egentlig affiliate erfaring bare kastede mig over denne "branche" som et bi projekt. 

Startede med at lave en smule content selv, men blev ret hurtigt træt af det, hvorefter jeg hyrede en tekstforfatter til at levere det ønskede content. Efterfølgende har jeg kun arbejdet med SEO på siden et par timer i ugen, når der typisk lige var lidt tid tilovers. 

Juli har so far været den bedste måned, men kurven har været stødt stigende, så forventer fortsat en stigning. Men udelukkende med SEO arbejde og ingen andre midler genererer siden omkring 10.000 besøgende organisk, hvilket kaster omkring 4.500-6.000 kroner af sig i omsætning

Så jeg ved ikke om det kræver en masse erfaring, men prøv blot at kast dig ud i det, det gjorde jeg! :) 

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

stærkt , og mange tak for din input :) Jeg har en lidt større idé også så ved ikke hvilken jeg skal starte med, men tænkte afiliate er et godt sted :D

Mange tak for dine inputs :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

20.000,- spenderet på en side og ingen trafik?

Har han slet ingen erfaring hjemmesider eller lignende? Det virker som rigtigt mange penge spildt og jeg ville forlængst have trukket bremsen og smidt lortet ud eller fundet nogen mennesker, som kunne skabe trafikken for mig.

Hvis han skal opbygge noget, så skal der skrives masser af tekster og siden skal opnå noget google rank etc. Hvis han ikke lægger mindst en times arbejde i det om dagen eller mere, så får han aldrig et succesfyldt site - og så skal der altså jævnligt opdateres.

Hvis han ikke fylder på, så finder Google ikke siden voldsomt interessant og har også mindre at ranke siden efter.

Hvad er de 20.000,- gået til?

Han burde kunne have lavet et affiliate site for under 3.000,- og det endda med hjælp til opsætning af wordpress etc.

Mvh Flemming

NB: Frækt nok at du er så kæk at sige til ham at du sagtens kan slå ham - men du ved heller ikke hvordan. Lad os se, hvem af jer der vinder

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer det jo også an på hvor meget konkurrence der er i nichen. Hvis der er meget konkurrence, så skal man også investere mere i SEO. Nogle af de bedre links er gæsteindlæg, og hvis man vælger at betale sig til dem så kan de hurtigt koste 2.000 kr. per styk alt efter domænet og læsere.

Men hvis du ikke ved ret meget om SEO endnu, så kan du godt forvente dig et hårdt og langt arbejde foran dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fremgår jo ikke hvad de 20K er gået til. At lave sit eget projekt er også en del mindre tidskrævende end at skulle sparre med en kunde. Plus du så også måske nu har hele idé, indhold og struktur at lade dig inspirere af.

Det er vel næppe heller fuld tid vedkommende har arbejdet på projektet.

Men godt med konkurrenceånd - omend ingen traffik og ingen omsætning skulle være til at overgå :-)

Håber du og vi andre herinde får nogle godt tips og tricks :-)

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaa, det var mere i forbindelse med han have brugt over 20.000 efterhånden, på en affiliate side, uden niche, hvor han udelukkende har lavet sider med partner ads. der skriver lidt om den forskellige webshops, da vi har talt en del om det, men han ikke rigtig formår at arbejde med det alligevel :)

Så nu får vi se hvad der sker.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)