Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En online beta - ønsker feedback på brugervenligheden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har fået en beta version op af det nye her.dk

Feedback ønskes ved brugervenligheden på sitet.

som sagt er det en beta - så der er visse funktioner der endnu ikke er oppe - specielt "dit valg" som  jeg vil lade jer teste senere hen. Programmeringen er ikke helt på plads endnu for den del.

De profiler der er på nu er gode nok - det er fra tidligere  version af her.dk som kun var online i kort tid.

mvh 

Supply Chain blæksprutte

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Har lige været inde og tage en kigger.
Grundlæggende er designet meget fint. Dog ville jeg ikke have den valgte baggrund på, da den ikke går i et med sitet.

Jeg ville nok også fjerne banner reklamen der ligger under "seneste profiler". Eller det kommer an på så meget, for sådan som den ser ud nu er den jo fin nok. Men det er ikke allerede reklamer der vil falde lidt godt ind, og den kunne bare hurtig komme til at ødelægge stemningen på sitet fordi den bryder forløbet.

Hvad kommer sitet til at omhandle? Hvad bliver det fede ved at være der? Er selvfølgelig nysgerrig :P

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for svaret.

Jeg er i gang med at, få lavet en ny baggrund da jeg selv personligt heller ikke er tilfreds.

 

Den ene reklame plads bliver til intern reklame – mest fra konkurrencer.

 

Det ”fede” ved at, være på sitet er som også på andre site at kunne øge sit venne netværk. Selve sitet er lavet som et Vennesite og skal som generel ikke sammenlignes med et af de utallige datingsites derude.

Jeg bliver spændt på ”Dit valg” – da det bliver en del af selve debatten. Der får brugerne indflydelse på div emner osv osv..   Det er lidt svært at forklare da der er en masse ting i det. Men skulle gerne komme online snart også. Jeg er i gang med at få designet den del også. Så det kan godt være der kommer en skrabet ”Dit valg” i kort tid inden ”sub-designet” kommer på.

 

Så jeg siger da selv at, det er et friskt mix af forskellige dele for at underholde brugerne. Der er ingen tvivl om at, jeg satser mest på ”debat” området – hvor også ”Dit valg” delen er en stor faktor.

 

Det bliver hårdt at, få den populær - men potientialet er der ihvertfal efter min egen mening. Og løbende vil der komme flere og  forhåbentligt nyskabende funktioner til sitet. 

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk forumet er slet ikke sat op med brugbare emner endnu. pt er det mere for at teste. Dog er de brugbare 

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)