Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger sponsor hjælp, så jeg kan komme til Master verdensmesterskabet 2018

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg hedder Marie louise 38 år.
Jeg skriver her da jeg søger sponsor hjælp så jeg kan komme til Master verdensmesterskabet 2018 i Malaga i atletik.

Lidt om Master atletik:
Master atletikken vokser i Danmark, flere og flere kommer til, i år er der bla. Om en uge Europa mesterskaberne i Århus for Master, med mere end 3000 tilmeldte fra Europa.
Og hvad er en Master så, jo er du fyldt
35 år så er du Master i atletik.

Lidt om mig:
Har dyrket atletik, 100mhække løb i 27 år.
Ligger lige nu for Master
Nr. 23 i verden på 100 m hæk
Nr 13 i Europa
Nr 1 i Danmark
Jeg er nordisk mester 2016 på 100m hæk.

Det jeg søger sponsor støtte til er:
Rejseudgifter, hotel, fly i Malaga i en uge.
Udgifter i forhold til deltagelse ved VM, gebyrer osv.
Massage og behandling former som kiropraktik, få at holde kroppen på toppen og mindske skade risken i et år.
Trænings lejr x 2 ukendt destination
Betaling af løn til min træner 3000 kr pr mrd i et år.
Træningstøj, sko- udrustning så jeg
kan gennemføre min træning på bedst
mulig måde.
Og deltagelse ved EM indendørs for Master 2018 i Madrid i marts en uge for to personer, hotel, fly.

Samme gælder ved VM alt er for 2 personer fly og hotel.


Tak for jeres tid
Håber der er nogle som kan hjælpe mig eller vise en vej til nogen der vil hjælpe

Tak Marie louise




Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man sponsorer noget gør man det jo ikke af velgørenhed men for at skabe eksponering af sin virksomhed.

Jeg tror du vil finde en sponsor nemmere hvis du:
1) finder ud af hvor meget du skal bruge i kroner og øre

2) tænker over hvordan du præcist vil skabe værdi for din sponsor - opslag sociale medier, deres logo på dit tøj, deltage i reklamestunts osv.

Sidst men ikke mindst vil jeg mene at du skal tage kontakt til virksomheder der har med atletik at gøre. De vil nok være mere tilbøjelige til at sponsorer dig da du netop passer mere præcist på deres kundebase end på elgigantens ditto.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig stort tillykke Marie "Levitation" Louise det er flot gjort, kanon indsats. Yes

På de 16-17 sekunder det tager dig at løbe 100m hæk, der ville jeg ikke engang kunne nå, at opstille den wienerstige, jeg skulle bruge til at komme over den første forhindring. Skype-Wink

Som Frederik sagde, saml dine udgifter, så en/eller flere sponsorer nemmere kan få overblik over dine udgifter.

Du kan så samtidig fortælle dem hvad udgifterne kommer til at dække.

Og som Frederik også var inde på, tænk på hvilken målgruppe der er ved reklame.

Og der er rigtig mange måder at gribe dette an på.

Tag F.eks Elgiganten, og tænk på TV reklame. Et senarie jeg kunne forstille mig " De holder et kanon udsalg, det er proppet med mennesker i forretningen, nogle af tingene haves kun i et begrænset antal, så der er pres på at komme først, du kommer løbende, hopper over kurve og små kasser med udstillings varer osv. Dette kunne samtidig kombineres med en ekstra skjult reklame for et af Elgigantens produkter. Som man ser når du kommer op til kassen og skal betale Wink"

Okay dette er ikke nytænkende, Big Smile denne reklames senarie er gjort før mange gange. Men ofte med kendte atleter, de er dyrere at have i en reklame. Og nogle gange virker det bare bedre med et ukendt ansigt på tv.

Men jeg vil ikke udelukke Elgiganten. Skype-TongueOut

Det kunne også være en hækkeklipper fra Bauhaus, her ser jeg mange forskellige vinkler, om hvordan de kunne lave en god reklame medf dine færdigheder Cool

Man kan også gøre det med en Netto bager, og du er på vej hjem med frisk morgenbrød igennem morgentimernes myldretrafik.

Eller Arla der vil reklamere med frisk mælk.

En avis eller nyhedsstation, der vil reklamere for at kunne levere deres nyheder hurtigst muligt, ligegyldig med journalistens fare og forhindringer. For hvis der er en ting du er rigtig dygtig til, så er det, at komme over forhindringer.

DHL pakke service, Sportmaster, fitness DK etc.

Prøv måske at filme en video af dig på en atletik bane, og send den ind til et reklame bureau/agent, måske de har nogle kunder liggende, der lige mangler dine egenskaber? Selv hvis der ikke kommer en sponsor, der vil give det fulde beløb, så kan du have en løbende sponsor reklame kørende for forskellige virksomheder.

Forsøg måske også at kontakte din lokale tv station, måske de vil have lyst til en kort historie omkring dig. Eller en lokal avis, eller et blad som f.eks ALT for Damerne, I Form, Helse og Femina osv., de kunne sikkert være interesseret i en artikel eller to om dig, osv.

Selv hvis disse ikke vil/kan støtte dig økonomisk, så skaber de mere offentlig viden omkring dig og din nuværende forhindring, måske de også ville hjælpe dig med at starte en indsamling? Jeg ved godt at hække løb, er en individuel sport, men nogle forhindringer er lettere at overkomme i et hold.

Små bække gør en stor å, du kan altid donere overskydende penge tilbage til et ligene formål. Og så er der sikkert flere foreninger/klubber inden for sportsverden, der vil være mere tilbøjelig med at støtte dig økonomisk, da det ikke længere kun er dig, men også fremtidens atleter der drager gavn.

Se også om du ikke også kan få din egen sportsklub, til at støtte dig med nogle af udgifterne.

Der er mange flere veje at søge, og ingen af dem uden forhindringer, men som du allerede har bevist, så findes der ingen forhindringer der kan stoppe dig. Bare forsæt med at svæve fremad. Skype-Blush

Dette er bare ment som en brainstorm, og kan godt se, at der er nogle af ideerne der vil kræve meget tid, og hvis du har et fuldtids arbejde ved siden af din træning, så er fritid nok ikke det du har mest af.

Men hold humøret højt over hækken og du skal nok komme svævende i mål Smile

Mvh Allan

Tilmeldt 22. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode råd og tips det vil jeg absolut tage med mig
Tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)