Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK-Hostmaster registreringsproblem! - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ!

Jeg har et stort problem med dk-hostmaster.

Jeg har valideret mit domæne, og fik så en mail med jeg sku "bekræfte registreringen" og så et link hvor jeg skal logge ind og bekræfte det. fint.

Når jeg så prøver at logge ind med mit brugernavn og min kode, siger den forkert brugernavn eller kode??

Jeg har flere gange prøvet at trykke "glemt kodeord" og så har jeg fået tilsendt nyt, det virker stadig ikke, selvom jeg bruger dette nye kodeord!

Håber i kan hjælpe!

Ved ikke om dette er den rette debatkategori, ved ikke hvilken jeg ellers skulle have valgt.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

casperjohansen:

HEJ!

Jeg har et stort problem med dk-hostmaster.

Jeg har valideret mit domæne, og fik så en mail med jeg sku "bekræfte registreringen" og så et link hvor jeg skal logge ind og bekræfte det. fint.

Når jeg så prøver at logge ind med mit brugernavn og min kode, siger den forkert brugernavn eller kode??

Jeg har flere gange prøvet at trykke "glemt kodeord" og så har jeg fået tilsendt nyt, det virker stadig ikke, selvom jeg bruger dette nye kodeord!

Håber i kan hjælpe!

Ved ikke om dette er den rette debatkategori, ved ikke hvilken jeg ellers skulle have valgt.

Hej

For det første har du taget kontakt til dk-hostmaster.?

Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet til dem tidligere i dag.

Men da de har weekendlukket, ville jeg høre om nogen herinde kunne hjælpe mig, så jeg ikke skal vente til mandag.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit bruger-id skal se ud som: AGB597-DK (samme syntax) og din adgangskode har du jo selv resettet, så hvis du stadig ikke kan logge ind på kontrolpanelet, så er det kun dk-hostmaster som kan hjælpe dig på mandag.

Som du kan se, så er bruger-id blokeret i 24 timer efter 5 forkerte forsøg, så måske kan du forsøge igen i aften.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)