Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre til på min ansøgning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager hvis det her er lidt "OFF-TOPIC" men har stillet et relaterende spørgsmål før hvor det var meget succesfuldt, så jeg prøver igen. :)

Jeg er 23 år og har arbejdet efter min HHX. Jeg søger nu en HR-elev stilling for at komme videre og få en uddannelse og HR er noget der interessere mig meget. Der er ikke mange jobopslag af denne slags så jeg går 100% op i hver ansøgning. Min ansøgning/CV får jeg ros for helt op til Direktørene når jeg har været til Jobsamtale før (Med andre stillinger). Jeg har lavet den i Photoshop så det ligner en brochure. Jeg sørger for at ringe til den ansættelses ansvarlige hver gang da de geografisk ligger for langt væk til at jeg lige kan dukke op.

Jeg er blevet så frustreret over at der ikke sker noget når jeg opfylder alle deres krav og samtidig prøver at sætte prikken over i'et. Jeg vil ikke lyde som om at jeg forventer at en stilling med det samme fordi det sker bare ikke, men jeg ville utroligt gerne høre hvad jeg evt. kan gøre bedre noget der måske kunne hjælpe? Jeg har overvejet at lave en lille video på et halvt minut eller lignende hvor jeg kort snakker lidt da det jo er en slags "førstehåndsindtryk". 

Håber der sidder nogle der evt. har nogle gode idéer eller råd til hvad man ellers kan gøre.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomti,

Du skriver at du har fået ros for dit cv/ansøgning tidligere.

Gør du ansøgningen og cvet personligt? Så du har fokus på de ting som er væsentligt for stillingen du søger?

Og nævner du feks hvorfor det netop er i den virksomhed du søger?

Med venlig hilsen

Nina fra Jakodan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)