Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til redirect af webshop til ny udbyder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en shop hos ###, og skal nu flytte til anden udbyder, hvor domænet er det samme.

Hos ### har de lavet min shop således:

Primær domæne: shopxxxxx.hostedshop.dk
Tilknyttet domæne: mitdomæne.dk
Tilknyttet domæne: www.mitdomæne.dk

Den nye shop får domænet: mitdomæne.dk (det samme som er tilknyttet i den nuværende.
Ligeledes www.mitdomæne.dk (som også er det samme som i nuværende. 

Kun de to domæner, den ny shop er lavet i wordpress/woocommerce.

Kan jeg nøjes med at lave en redirect fra shopxxxxx.hostedshop.dk, eller skal jeg til at finde alle shopsiderne frem og redirecte fra dem?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

har du dine produkter online, indekseret og solgt via shopxxxx.hostedshop.dk, så skal du redirecte alle sider.

Hvis det er din demo (uden salg) der har kørt på ovenstående domæne, og du så "åbner" domænet på det nye domæne - så skal du ikke redirecte noget.

Det lyder som en Hostedshop-løsning, hvis det kommer dertil at du skal redirecte sider - så kan jeg godt hjælpe dig..

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling.

Dimitris svar er spot on. 

Desuden skal du sikre, at sitet ikke både kører på mitdomæne.dk og www.mitdomæne.dk 

Det vil blive betragtet som dublicate content af søgemaskinerne, og dermed vil det medføre dårlig ranking.

Jeg foreslår, at du laver en 301 permanent redirect fra mitdomæne.dk til www.mitdomæne.dk

Se evt. https://moz.com/learn/seo/duplicate-content

Held og lykke med shop'en :)

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal I ha' begge to.

Det er min kones shop, som har eksisteret siden 2006.

Nu vil hun trappe lidt ned, hun er blevet folkepensionist, og ønsker at minimere arbejde og omkostninger.

Så jeg nøjes med at redirecte domænet. Ville bare høre, om det var nok, og det svarede I jo så flot, at det er det ikke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)