Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostning til revisor ved virksomhedsordningen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået oplyst af en revisor, at det koster 15.000 kr. at få opstillet årsregnskab for et anpartsselskab

Er der nogen, der ved, hvad det til sammenligning koster at få revisor til at lave selvangivelse for en virksomhed i virksomhedsordningen

Det afhænger naturligvis af omfanget af virksomheden. Der er her tale om en meget simpel virksomhed, der ikke er hverken moms- eller lønsumafgiftspligtig. 

På forhånd tak. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha, det lyder umiddelbart dyrt. Stik mig en mail på thomas@tjregnskabsservice.dk - så får du et godt tilbud :-)

Skriv gerne lidt mere info om aktiviteten og bogføringen mv.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer selvfølgelig an på omfang af virksomhed som henhører under VSO'en, samt hvorvidt det blot skal opstilles eller det hele revideres - men til sammenligning har jeg en kunde som giver 10.000 kr. årligt for skatteregnskab og selvangivelse med VSO hos en autoriseret revisor, for en udlejningsejendom med 2 lejemål. 

Hvis du ikke behøver en autoriseret revisor til at revidere det, så giver jeg også gerne et skarpt tilbud. Jeg er enig med Thomas i at det lyder som prisen ligger lidt til den gode side. Mon ikke det kan gøres til halvdelen.. Smile

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Tallene skal blot plottes ind i selvangivelsen for virksomhed i virksomhedsordningen. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)