Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsbank med god støtte af Euro og dollar konti og tilhørende betalingskort

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde i alle fald sidste år del (via selskab) i både dollar konto og euro konto i såvel danske bank som Euro, hvorfra vi godt nok ikke modtog penge, men havde egne vekslede penge stående i USD og Euro henholdsvis, netop for at få lavere omk men først og fremmest for at sikre der var præcis penge svarende til det budget vi skule betale -  den respektive valuta

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jeg havde i alle fald sidste år del (via selskab) i både dollar konto og euro konto i såvel danske bank som Euro, hvorfra vi godt nok ikke modtog penge, men havde egne vekslede penge stående i USD og Euro henholdsvis, netop for at få lavere omk men først og fremmest for at sikre der var præcis penge svarende til det budget vi skule betale -  den respektive valuta

vh John Hannover

Vi har også Euro og Dollar konti, men problemet opstår når man skal betale med kreditkort i hhv Dollar eller EUR, hvor det i rigtig mange tilfælde er nemmere, hurtigere og mindre administrativt bøvlet at betale med kredit kort. En service som Pleo i hhv Euro og Dollar ville være MEGET velkommen. Pleo har eks. servicen i Euro, men bare ikke tilbudt til danske virksomheder

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)