Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at tjene 15-20.000 på affiliate?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her, da vi også er på vej til at undersøge mulighederne for at bevæge os ind på affiliate området med vores shop www.dreamshop2u.dk 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte stille ud er altid en god idé. Har du ikke erfaring med driften af et affiliatesite, har du følgende foran dig:

-Valg af netværk (Partner-ads / Adservice er bud) samt brug af disse.

-Køb af domæne, Hosting + opsætning af website (eksempelvis i Wordpress)

-SEO (herunder tekstforfatning, teknik og linkbuilding)

-Alt det andet, du ikke tænker over lige her og nu.

Så find en lille niche (Jeg valgte pizzasten i sin tid - der tjener jeg fortsat nogle småsedler månedligt).

Herefter er det bare at gå igang. Finde de 117 fejl du laver fra start og forbedre dig. Opleve hvad der virker, og hvad der ikke virker -> Det vil overraske dig, specielt ift. linkbuilding.

Når du rammer top 3 og har tjent dine første par tusinde kroner, kan du hoppe videre til en mellemstor branche og gentage ALT på den kvarte tid - bare bedre.

Lad være med at starte ud med en fiasko - start ud med en lille succes og hop videre.

OBS: Jeg ville aldrig købe links til mit første affiliatesite. Der er ca. 95% sandsynlighed for, at du kommer til at tabe penge på det. Enten køber du et dårligt produkt eller også peger du det et forkert sted hen.
Der er mange gratis links at hente derude - brug dem først. Det kan du så gøre igen og igen, når du opretter nye sites.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)