Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af sponsorat på website...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbner meget snart at par hjemmesider med sportsbilleder af ungdomssport. En for fodbold, håndbold og ishockey.

Disse sites sælger billederne til forældre men de er især et stort galleri som forældre og ungerne besøger flittigt for at se billederne.

For at udnytte den popularitet så tænker jeg at finde en sponsor/samarbejdspartner eller hvad det nu hedder der kan betale for at få eksponering overfor mine besøgende.

Men jeg har ingen erfaringer med at finde sponsorer og forhandle en god pris eller at sælge projektet for et firma.

Hvad kan man gøre kan man få nogle til at finde en sponsor mod de så skal have en del af hvad en sponsor vil betale eller hvad.

Jeg tænker der må være et godt grundlag for at eksponering til forældrene til børn der spiller U-6 til U-15.

Er der nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

Det skal siges jeg gider ikke have en sponsor for en hver pris hvis ikke de smider en fornuftigt beløb for ellers så kunne jeg jo ligeså godt bruge pladsen til reklame for egne produkter og få et mersalg derigennem.

Siderne åbner dog først på fredag så jeg kan ikke vise jer et link før.

/Magnus

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du får ingen til at betale et fast beløb, den tid er forbi for mange år siden, du kan putte unisport eller andet ind via affiliate sites, og denvej rundt tjene hvis du faktisk konvertere.

Og hvor seriøst fremstår det lige når du allerede nu omtaler det hele som en stor success med massere af forældre etc der besøger når du end ikke har sitet i luften pt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)