Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontrakt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt det er et privat spørgsmål, men jeg håber der er nogle på trods der vil hjælpe - ellers ved jeg ikke hvordan vi får svar.

Min kæreste og jeg skal ud og rejse og fremlejer i den forbindelse vores andelslejlighed til to personer, der har underskrevet den fremsendte lejekontrakt. Dog har de glemt at skrive dato på. Spørgsmålet er så om vi må gøre det for dem (hvilket de har spurgt efter) eller om de selv SKAL gøre det.

Vi er bange for at hvis vi skriver dato for deres underskrift på, at kontrakten ikke er gyldige og at de derfor ikke behøver at fraflytte lejligheden når vi kommer hjem.

Er der nogen der kan svare på dette, vil min kæreste og jeg blive meget glade.

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er aftalen gyldig, da de har tilkendegivet at ville medgå i aftale forholdet. Datoen er såmænd blot "ekstra krydderi" og har til formål at fastslå det præcise aftaleindgåelsestidspunkt. 

Jeg vil anbefale dig, at du ikke tilføjer nogen dato af egen drift, da det kan skabe tvivl om dokumentets legitimitet. Det er dem som sætter underskriften og ikke dig som lige skal tilføje/rette i dette indhold.  

Det er meget bedre at få dem til at bekræfte, hvilken dato de skrev under. Det kan være på et tillægsdokument eller blot i en e-mail hvor du beder dem bekræfte datoen. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)