Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør samarbejde søges til nyt tøjmærke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

Jeg har i det seneste stykke tid gået og fumlet lidt med noget design til mit eget tøjmærke.

Jeg har fået lavet et logo, og er derfor godt i gang med at prøve mig frem med forskellige designs med hvor logoet skal trykkes.

Derfor søger jeg en leverandør der er frisk på og producere tøjet for mig, sende det til mig, og jeg så sender det videre kunderne. Første step vil dog være at jeg gerne kun skal have en udgave af de produkter jeg kommer frem til i første omgang, så jeg lige kan godkende at det er i orden. Desuden vil jeg det første stykke tid bestille tingene hos jer, når jeg får bestillinger, indtil at der er tilpas mange bestillinger til det kan svare sig for mig og bestille det hjem på lager.

Mærket i ryggen er i første omgang uden betydning, men det skal gerne kunne ændres til mit brand, når det er godt oppe og kører.

Da jeg kun er 17 nu vil et eventuel samarbejde først "træde i kraft" om 1,5-2 måneders tid når jeg er 18, Det ville dog bare være rart og have fundet en leverandør der passer til mine behov inden så jeg kan komme hurtigere i gang.

På forhånd tak.

Mvh.

Nikolaj Kruuse.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Kunne forestille mig at det ville blive ret dyrt for dig at få produceret tøjet, i den eventuelle stk. pris som en ordre ville forlyde på. 

Men kan anbefale Loveyourtwist! Du kan fange Helene, som er den ene stifter på: helene@loveyourtwist.com

Hun vil i hvert fald kunne producere for dig, og nok uddybe lidt mere hvad omkostningerne ville være ved den model du vil benytte :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også varmt anbefale Loveyourtwist.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)