Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

casperjohansen:

Hej Thomas,

Jeg har tænkt på dette, har du nogen forslag til hvad dette indhold kunne være?



F.eks noget ala dette bare for at komme med et par eksempler.
Altså relevant indhold ift. undertøj. Gerne undervisende og delevenligt.

 

 

Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, tak for forslaget!

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

casperjohansen:

okay, tak for forslaget!



Du kan lave indhold i mange formater.
Du kan også lave guides tips/tricks i tekst og grafikformat.

Det behøver ikke være video ;)

Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en rigtig god ide, men føler bare det er begrænset hvor mange tips og tricks der er til underbukser?

eller er det bare mig der ikke er kreativ nok lige nu

Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Thomas helt rigtigt nævner mangler der i høj grad indhold på din side. Både til at holde besøgende på siden, men også til at fortælle google hvad din side/sider handler om. Der ligger også et stort SEO arbejde foran dig, da jeg ikke kan se at der skulle være lavet nogle meta titler eller meta beskrivelser. Derudover gør du nok klogt i at begynde at tænke over hvilke søgeord du ønsker at blive fundet på, eller hvilke du forventer du kan hive organisk trafik på, og begynde at arbejde målrettet mod det. Sorte boxers - som er det udtryk/navn du har valgt nu, er ikke ligefrem anbefalelsesværdigt, da det efter mine undersøgelser har under 10 søgninger i måneden. Kan kunne forestille mig det samme om grå.

Du kender sikkert til udtrykket 'konkurrencemæssige fordele' og det bør du i højere grad begynde at tænke i. Hvad er det der gør din shop unik? Hvorfor skal man vælge din shop, frem for alle andre billige basis undertøjs sider? Hvordan slår du konkurrenterne?

Det skal være noget din side besvarer og gør sig tydeligt i din marketing, hvad enten det er SEO, SoMe eller PPC

Jeg synes desuden en blog funktion er et must have, så du kan lave noget content der skaffer trafik. Både organisk ved at være problemløsende evergreen indhold, men også så du har delbart indhold til sociale medier

Jeg går udfra den store røde bjælke omkring 'products' (som i øvrigt lige skal oversættes ;) ) er en midlertidig fejl der kommer styr på, så den gider vi ikke snakke mere om. 

Produkterne på kategorisiden har ingen CTA knapper, hvilket jeg tror vil resultere i frafald af besøgende, og lav konverteringsrate. Få derfor smidt nogle køb her knapper på. Din CTA knap på produktsiden er tilgengæld fin, men meget usignifikant. Ændre den til en grøn farve, der mere appellere til at klikke. 

Rigtig fin USP du har øverst på siden. Gør så den er fastlåst i toppen, så den følger med når du scroller. Så besøgende hele tiden er bevidste om det. 

Sliders er også en rigtig god ide til forsiden, til at fange interessen når folk lander på siden, samt nemt at kunne navigere dem hen til de rigtige undersider. 

Uha, så tror jeg også jeg er ved at være igennem det hele. :)

Håber det kan bruges, og hvis du har nogle yderligere spørgsmål, jamen så fyrer du bare løs! :)

Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for dine ideer!

Er du en haj til shopify? Synes simpelthen det virker umuligt at tilføje en købsknap..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)