Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan griber jeg et salg an.....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en virksomhed som jeg gerne vil sælge da jeg har mistet passionen for den branche, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an, da der både er en webshop og en stationær butik med varelager på omkring 300.000- 350.000 kr. Webshoppen har eksisteret ca. 7 år og butikken ca. 3 år. 

Selve regnskabet ser ikke fremragende ud da jeg "bare" har over eksponeret vareindkøb og ikke trukket løn til mig selv igennem årene osv. 

Alfa Omega - regnskabet skal ikke indgå i salget, men udelukkende butikkens tid og webshoppens tid inkl. varelager og inventar, MEN hvordan kan jeg gribe det an og hvor, hvordan slår jeg det op og promoverer at jeg gerne vil sælge det hele.

Det skal siges at det hele har en god omtale samt placering mv.

Nogen som har nogle forslag?

Det som det reelt omhandler er at jeg vil sælge varelager, inventar, kundekartotek ikke kun for webshoppen men også butikken, da jeg er i en branche hvor folk kommer hver måned og afhenter et bestemt produkt, Anciennitet af beliggenhed som er oparbejdet samt indskud på lokalet + diverse maskiner.

På forhånd tak.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget her? (Alternativt så bare tryk på Virksomhedsbørs oppe i toppen).

Det koster gratis at blive ringet op og jeg er sikker på at de med en lille smule information hurtigt kan få dig på rette vej.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak - det vil jeg lige prøve om det kunne være noget Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)