Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler for at få flere ordrer ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med HTTPS skal gøres, men jeg har set så mange skrækeksempler på dårlige certifikater, at jeg ikke helt ved om jeg vil. Gamle windowsversioner der ikke kan køre og fejl på alt mellem himmel og jord.

Siden ligger hos UnoEuro, så den skal vel også flyttes for ikke at ligge på samme server som en masse andre. Man ved jo aldrig hvilke websides der ligger samme sted.

Google Adwords har jeg kørt lidt med, men der må jeg desværre stå af. Jeg fatter minus :-) og Google Shopping er aktiveret, men bruges ikke. Ved ikke om det kan lade sig gøre uden HTTPS og en Adwords der fungerer.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det ser meget bedre ud allerede nu Synes jeg, mere stilet

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der kommet ny Cookie der ikke refresher siden.

Nyhedsbrev popup (måske midlertidigt) fjernet

Facebook pixel oprettet.

Cvr fjernet

betalingskort rykket ned

ryddet op i menuer (næsten)

4 bannere slettet

Nyt topbanner

og der arbejdes med logo med børnene på...

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre med din betalings kort nede i bunden det ser godt ud. Dit cvr kan du lægge ned under dine informationer på forsiden,

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser godt ud Lars, men mht Dankort, så ville det se bedre ud hvis der ikke var hvid baggrund her, men at det havde samme baggrund som feltet bagved. I din chatboks i højre side, der skriver du at man kan skrive eller ringe, selvom du allerede har angivet dit tlf. nr i toppen af siden, og bunden. Overvej om det ikke er nok at have det ét sted :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvid baggrund på dankort... Det kræver så lige et nyt banner. Det gamle er alt for pixeleret til at lege mere med. Men det var da en god ide.

Chatten nede i bunden viser tlf. nummer når jeg er offline. Ligesom pausefisk :-)

CVR er røget ind under handelsbetingelser. Tror det ligger godt der øverst på siden.

Og nu er billeder blevet komprimeret på forsiden. 
Page Speeds inside er steget fra rød 62 til en gul 68. Det er da en start.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Mikkelsen:

Nu har jeg lidt mere end et år prøvet at få butikken op og køre.

Det går fint, men der mangler noget for at jeg kan leve af det. Og det er jo planen.
Hvad mere kan jeg gøre for at være den der bliver valgt.

---   Hvem sidder med guldkornet der får shoppen til at give en god dagsløn. ---

Giv den gerne lidt konstuktiv kritik - og nej, jeg bygger ikke en ny shop i et nyt program :-)

Hej Lars
Der kommer en masse forslag, men det undrer mig at ingen foreslår at du kigger på din trafik.

- Hvilken trafikkilde får du besøg fra?

- Hvor falder dine besøg fra?

- Hvad er din konverteringsrate?

- Hvor kan du optimere?

Hvis du har 50 sissioner om dagen og en konverteringsrate på 1%, så giver det ingen mening at arbejder med ændringer på din shop. Fokuser i stedet på din annoncering, og på at få den rigtige trafik. Du kan ikke undgå betalt annoncering, hvis du vil være seriøs med din shop. 

Byg kunderejsen igennem de forskellige kanaler og lær om dine besøg via f.eks. Google Analytics. Så vil jeg love dig for at du kan skabe en løn til dig selv. 


Der er kommet en masse forslag til forbedringer på din shop. Mange af disse gode råd er velment, men der er flere ting som jeg aldrig ville turde ændre før at jeg havde splittestet grundigt. Du risikerer simpelthen at ødelægge mere end gavne. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Simon

Det gode ved Prestashop er at det meste er nemt at ændre. Jeg har ændret en masse ting på siden som har været irriterende, også for mig. Der var en der foreslog at den grønne farve skulle væk, men det kommer den ikke :-) Den har givet mere salg end den anden farve der var før.

Jeg har prøvet at optage hvad folk laver på siden, men programmet bruger for mange resourcer og lægger shoppen ned på et par dage :-)

De fleste besøg kommer direkte fra Google søgninger og derefter er det Pricerunner. Jeg har en konvertering på 34% ser det ud til, men jeg er ikke så stærk med Analytics. 

Så hvis der kommer flere besøg, må det vel også give flere ordrer :-) til de priser... :-)

Der har været leget meget med farver, og nu er det det det bedste farvevalg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:
Jeg har en konvertering på 34% ser det ud til
 

Hvor aflæser du det? Hvis du konverterer 100 besøgende til 34 salg skal du vist bare fokusere på at få mere trafik ind :)

Hvordan sporer du konverteringer i Analytics?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Lars

Du har ikke en konverteringsrate på 34%. Det absolut første du skal fokusere på er at få implementeret korrekt sporing ellers vil alt dit arbejde være spildt og du vil skyde med spredehagl.

Få implementeret e-handelssporing i Google Analytics, så har du noget at arbejde ud fra.

Herefter kan du begynde at arbejde med markedsføring. Find ud af hvad en kunde må koste og skaler op.

Sørg for at teste løbende og optimer både annoncering og dit site løbende.

Lad være med at fokusere på de små elementer på din hjemmeside før ovenstående er ok og du har nok trafik på din shop til at få testet.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)