Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler for at få flere ordrer ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lidt mere end et år prøvet at få butikken op og køre.

Det går fint, men der mangler noget for at jeg kan leve af det. Og det er jo planen.
Hvad mere kan jeg gøre for at være den der bliver valgt.

---   Hvem sidder med guldkornet der får shoppen til at give en god dagsløn. ---

Giv den gerne lidt konstuktiv kritik - og nej, jeg bygger ikke en ny shop i et nyt program :-)

Jeg tror selv at der er styr på:

Farverne er OK (ligner lidt elgigantens farvevalg)
Det er nemt at finde rundt på siderne
Der er gode søgemuligheder
Siden er e-mærket
der er meget få stavefejl

Der er de rigtige betalingsmuligheder
Gode varer og mange valgmuligheder
One page checkud
GLS - PostNord - Fragt 39 (ved køb under 499)
Der er chat - synligt telefonnummer - firma oplysninger CVR-nummer

Jeg har sendt nogle nyhedsbreve ud når det var tid
Der er annonceret på Facebook
Der er lavet videoer til Youtube
Google+ har fået reklamer

Siden bliver opgraderet med HTTPS (Når der bliver tid og penge...)
Siden ligger hos UnoEuro (så den er sikkert så hurtig den kan blive der)
SEO - er der styr på (Tror jeg da...)
De fleste metakoder er opdateret
Der er nye artikler mange steder
Siden er mobilvenlig
siden har egen blok
Der er 2 x 2 H1 på siden (det arbejdes der med)
Der er en kode nederst på siden der er smuttet for mig (det arbejdes der med)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars.

Jeg går ud fra det er a24.dk, du snakker om. Mit umiddelbare indtryk når jeg kommer ind på siden er "wow", der sker simpelthen alt for mange ting. Det første du kan lave om er farverne. Du har sort, grå og grøn, hold dig til to farver (væk med den grønne tak).

Ryk dit CVR nr ned i bunden af siden, det virker meget malplaceret der hvor det er nu. Det samme med betalingsmuligheder. Som kunde går jeg ud fra, at jeg kan betale med Dankort, så ingen grund til at lade det (og de andre betalingsmetoder) rode så meget lige når man kommer ind på siden.

Meget fint med teksten øverst, men overvej om font og størrelse hænger sammen, det ser lidt sjovt ud synes jeg.

Refresher siden når jeg trykker godkend til cookies? Se om du ikke kan gøre som så mange andre sider, hvor den bare forsvinder.

I dine dropdown menuer er der store billeder, drop det, det virker forstyrrende og tager for meget plads.

Derudover kommer der en popup om, at man kan tilmelde sig nyhedsbrevet. For mig er dette et forstyrrende element. Vil jeg tilmeldes nyhedsbrev skal jeg nok selv finde ud af det, og behøver ikke blive mindet om det andre steder end når jeg er ved kassen. Imens jeg sad og kiggede på din side kom denne popup to gange, på under 5 min., det vil være nok til at jeg ikke ville besøge din side igen.

Jeg har ikke kigget under produkter, men jeg håber du kan bruge det her til at starte med. Held og lykke med det :)

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars Lad mig se om jeg har en lille smugl godt til dig, som der vil kunne gøre din siden en del bedre.

Jeg starter i bunden af din hjemmeside, og ser at der er fri plads helt ude til højre aller nederest. Hvis du tager din facebook i forhold til hvor mange der, har liket din side på facebook. Tag den og ryg den der hed ude i højre siden. 

Din popup fjerner du også helt, fordi jeg kan se nederst på siden har du selv, en der hedder nyhedsbrev så indtage din email her, lad den lille nederst på siden være. Det er godt nok 

Der hvor din facebook like side er nu, op over den står der vi bruger cookies Det fjerner du også helt. Ved siden af køb for 499. Og få fri fra, det kan du godt lade være Uden i den siden den allerede er på.

Den der hedder minecookies.org den fjerner du også helt.

Tag vi er e-mærket for din sikkerhed, Tag dette logo og ryg det nederst på din side. Lige ved siden af den der hedder Min Konto. Der hvor der står at vi er e-mærket for din sikkerheds skyld tager du og splitter op. og sætter kun navnet nede under webshop informating, men læg den helt nederst i buden af skærmen altså helt nede under Email Adresse.

Forbrugsforeningen tager du og laver mindre samt med den der hedder leg på hjul og fodboldmål, den lægger du så ned der hvor facebook liken er nu, så de passer ind i den firkant

Oppe i toppen er der noget der hedder a24 - cykel osv. Det fjerner du helt, og enden ægger din sæge funktion der eller kurven.

Og det der viser hvad for nogle kort i tager i brug hos jer, går du ind og laver en lille smugle større, så det er bedre og se og lægger dem i midten hvor, søge funktionen er lige nu. Men husk at de skal være lidt større, også mere tydelige, og der hvor der står ring til os alle dage, kan du godt lade være der men dog meget mere tydeligt. 

Angående din menu, fjern dine billeder helt der inde fra, og gør din menu lægger og smart, sæt din menu sådan hen af siden, så den ikke bliver alt for stor i forhold til det går ned af, det er bedre at det går hen til siden. Også sæt det pænt sammen, Hilsen her fra.

Jeg håber at i eller i måske kan bruge det til noget

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

efter min mening sker der alt alt for meget paa din side.

øverest er der rigtigt meget info. det ser klemt ud da du vil have saa meget deroppe. CVR nummer svæver ude for sig selv, væk med det deroppe.

"vores kv. produkter er valt i samarbejde med kunden" øh okay hvordan det ? Synes jeg som kunde er lidt mærkeligt at skrive og det tager plads ogsaa.

Dit logo ser rodet ud med de to børn.

Du presser din side ned , der hvor produkterne er, med alt det deroppe i top menuen.

Lidt ned har du 3 billeder.

FB Forbrugsforenigen

E-mærke

Leg paa hjul

Jeg forstaar ikke hvad de to FB og Emærke laver der og du bruger alt den plads paa det. Jeg forstaar simpelthen ikke som kunde hvorfor du viiser mig FB forbrugsforening og hvad jeg skal der paa den side hvis jeg klikker paa biledet , det samme med emærket.

Saa har du et nyt lille billede om Mini cookies som lige er blever klemt ind  Igen hvad og hvorfror??

Ser ret forvirrende ud og ikke noget pænt at se paa , en go blandet landhandle som forvirrer mere ned det gør gavn

Din FB side boks ville jeg smide ned i footeren og brugen pladsen paa at sælge.

og saa en fejl

mvh

anders

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var inde og kigge på dine pigecykler i str 20 og 24 tommer, da det er de to størrelse vi kommer til at købe til vores piger næste gang. Må sige at jeg vil ikke købe en børnecykel med udvendige gear, som der er på alle cyklerne i 24". Jeg ved på forhånd at vi ikke får dem passet. Jeg vil heller ikke betale over 3000,- for en cykel i str 20", det stakels barn vil aldrig få lov at cykle frit på en cykel til den pris ;o)

Mine piger er også til noget mere pigefarver og cykelkurv med blomster, end der er over dine cykler, (har kun kigget på de to størrelser). Så jeg vil også gå et andet sted hen og finde den næste cykel.

God sommer

jannie

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode inputs.

Der er rigeligt at tage fat på. Meget ligger der hvor det gør af en grund og det er desværre fordi at Prestashop ikke lader mig flytte rundt på ting. Der skal programmører til hver gang. Og det undgår jeg helst :-)

Der er mange af de ting i skriver, jeg selv har tænkt på, men jeg laver alting selv, og er ikke dygtig nok til at løse det. Men der er meget jeg kan og vil selvfølgelig starte der...

Cykler er en sjov ting, for der er næsten ingen indtjening på cykler. 20" cykler kan typisk sendes med GLS og 24" skal sælges med vognmand. En vognmand til Bornholm koster i nærheden af 500 kr. og en GLS-pakke koster under 100. Cykler skifter hvert år i modeller, og egner sig ikke så godt til en webshop. De fleste vil også have rørt og kørt på en cykel før køb. Skal en cykel samles før den sendes, rager der ting ud over alt fra kassen, og det kan den ikke holde til. Cykler er besværlige og jeg er meget bedre til at sælge udstyr og reservedele. Derfor er udvalg af cykler meget lille.

Men det er sjovt at se hvad i andre ser på siden. TAK for det.

Nyhedsbrev popup er slået fra og cookies finder jeg et alternativ til... rasten tager jeg fat i senere i dag..

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overvej at fjerne Trustpilot stjernerne i toppen. Slår man siden op på Trustpilot er der ingen anmeldelser hvilket ville få mine alarmlamper til at blinke. Du har jo fine anmeldelser på e-mærket.

Det skader aldrig at forbedre konverteringen, men er det nok til at du kan få det til at hænge sammen? Gætter på du også skal have mere trafik. Hvordan annoncerer du for shoppen?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde faktisk gode karakterer på Trustpilot, men en fra familien havde købt noget hos mig, og så fjernede de alt. Også flere år gamle karakterer. Det vidste hun ikke på daværende tidspunkt at man ikke måtte. Vi hedder Borbye som mellemnavn og hun er min kusine i Jylland, men det er de ligeglade med hos Trust Pilot.

Men ja, det behøver jo ikke at være der mere, men dengang var den jo god nok :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nævner lidt om annoncering på facebook, nyhedsbreve og youtube, men ikke Google Adwords? Jeg ville få https på siden, og få lavet noget Google Shopping som det første. :-)

Mvh Martin

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)