Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst skriver - Opstart

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har i længere tid godt kunne tænke mig at skrive tekster, for et produkt eller en hjemmeside. Jeg tror selv at jeg vil være rigtig god, da jeg er god med ord og også meget god til at beskrive og udtrykke.

Jeg har ikke ville oprette mig herinde som freelancer, da jeg ikke vil tage mig betalt til at starte med, da jeg ikke kender mine færdigheder, og derfor vil arbejde gratis, og derefter se hvad resultatet bringer.

Hvor kan jeg henvende mig, og hvor ville det være en god ide at tilbyde sin arbejdskraft, i form af tekstskrivning?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan ansoge her: http://tekstspot.dk/tekstforfatter-job/

Men hvis vi tager dit indlæg:

Ulrik91:

Jeg har i længe godt kunne tænke mig at skrive tekster, for et produkt eller en hjemmeside. Jeg tror selv at jeg ville være rigtig god, da jeg er god med ord og også meget god til at beskrive og udtrykke.

Jeg har i længere tid godt kunne tænke mig at skrive tekster   eller     Jeg har i lang tid godt kunne tænke mig at skrive tekster

beskrive og udtrykke mig selv.

Jeg er ikke haj overhovedet til gramatik, skrive, stave , sætte kommer osv men dit indlæg oser ikke lige frem af at du behersker dansk saa du kan tilbyde at skive tekster for andre. Maaske tager jeg fejl isaafald beklager jeg.

Men held og lykke med det ihvertfald

mvh

Anders

Fra Bagsværd
Tilmeldt 13. Jun 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TJMservice Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne skrive noget tekst til min hjemmeside hvis du har lyst Big Smile 

Hvis ikke du vil tjene penge på dine tekster i første omgang, syntes jeg du skal lave en blog hvor du skriver om noget der giver mening for dig. i din blog kan du få feedback på tingene du skriver om..

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være rigtig spændende. Hvad er din mail adresse, så kan vi eventuelt tage resten der (:

Fra Bagsværd
Tilmeldt 13. Jun 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TJMservice Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Info@tjmservice.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik91:
Jeg har ikke ville oprette mig herinde som freelancer, da jeg ikke vil tage mig betalt til at starte med

Uanset om du tilbyder din service for penge eller gratis så skal du være Plus for at tilbyde dine tjenester. Men da du i første omgang spørger hvor du kan tilbyde din arbejdskraft så vil jeg lade den køre - men kommer der for mange henvendelser om din tjeneste så vil tråden bliver låst og du kan oprette en freelancer post istedet i Amino Freelancer.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Det er flot at du tilbyder din arbejdskraft gratis - hatten af for det! 

Det kunne være at en byttehandel kunne have din interesse? Hvis du er god til at skrive artikler synes jeg ihvertfald det er på sin plads at du får lidt ud af din tid også : ) Tag et kig her: https://linkkongen.dk/byttehandel/ 

Mvh.

Kristian

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da meget gerne skrive nogen tekster til min hjemmeside.

Vil jeg være meget taknemmelig for

Fra Kolding
Tilmeldt 16. May 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du må meget gerne smide mig en mail på morten@seo-service.dk

Har måske et par cases du kan skrive på, og så kan jeg give dig noget feedback efterfølgende :) 

Med venlig hilsen

Morten P. Andersen

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik, 
Jeg ville være meget glad, hvis du ville skrive nogle tekster til min hjemmeside Dansk-Antik.dk
Jeg vil selfølgelig give dig feedback på teksterne og du skal også være velkommen til at bruge siden som reference efterfølgende.

Du skal være velkommen til at skrive, hvis det har interresse.

Med venlig hilsen 
Michael 
Kontakt@dansk-antik.dk

Dødsbo Hjælpen - rydning af dødsbo 
http://dodsbo-hjelpen.dk/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)