Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommertilbud på Kina support.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Så skete det endelig, at jeg efter godt 12 års løn-modtager-vals rundt om den varme grød har taget beslutningen om at blive herre i eget hus J

Jeg starter per midt juli op som Interim Manager / Konsulent for danske virksomheder der ønsker at etablere salg, indkøb mm i Kina og Sydøst asien. Se gerne mere om mig og alle mine evner her : www.njt.dk

Så skulle der være en iværksætter virksomhed eller projekt derude, der overvejer Kina som næste skridt, så giv et kald og vi kan drøfte mulighederne for et skarpt sommer-tilbud J

God sommer derude. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Held og lykke med dit projekt som lyder spædende.

Hilsen

Ravn

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,
Mange tak, glæder mig til at få taget hul på de første opgaver.
Når jeg nu lige har dig "i røret", har jeg lige et spørgsmål til dig. Har jo deltaget i en del tråde omkring international sourcing/logistik med dig, og da du virker som en der har styr på dette felt er jeg lidt nysgerrig. Er du selv iværksætter/rådgiver eller hvad er din baggrund?



Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Kan du hjælpe med at sælge longan fra Thailand i Kina? Jeg kender nogen, som måske kan bruge din hjælp. Jeg har lige set 300 kg longan blive eksporteret til Burma.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)