Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til ændringer af hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt klart en stor forbedring, men det kunne sagtens blive meget meget bedre. :)
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt der hvor din emal står på siden, at det ikke er bare er et link hvor der står email.

40% har webmail og kan så måske ikke bare klikke og skrive til dig, mailen skal stå der.

 har kun kgget på pelse.homepage.dk ved ikke hvordan det står på den anden,

Mvh Andres

 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianBrøndum:

Vil den her passe bedre?  http://pelse.homepage.dk ?

mvh

Christian

 

 

Jeg synes det er blevet pænere, men stadig ikke noget der udtrykke tryghed og sikkerhed.

Hvis det er du er intresseret kan jeg godt hjælpe dig med designet, som ikke koster en bondegård?
kevin.simper a  gmail.com (skift a ud med @ )

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg er rimelig enig med de andre om, at det sagtens kan være bedre. Du skal især tænke på hvem din målgruppe er. Umiddelbart er det personer der går efter det lidt eksklusive (du må rette mig hvis jeg tager fejl) og som har råd til at betale lidt mere for en jakke. Derfor mener jeg, at hjemmesiden skal være mere eksklusiv. Det lyder nok lidt hårdt, men det altså konstruktiv kritik :)

Lad os antage, at der sidder en kunde på nettet som ønsker at købe en dyr pels. Kunden hopper ind på din side og det allerførste indtryk kunden får, er at siden er lidt "amatøragtig" lavet. Dette bliver direkte sat i forbindelse med dine produkter og kunden er hurtig væk fra siden igen. Jeg syntes det synd at se en mink pels til kr. 40.000 og hjemmesiden ligner noget der er løgn.

Jeg tog lige en hurtig søgning på google, prøv at tjek http://www.norregaard.eu/ Designmæssigt syntes jeg den er rigtig flot. Her kunne du sætte nogle flere billeder ind, få nogle mere brugbare infomationer ind om materialer, hvad er det vi ser på billederne, priser, hvem du er osv. Tænk over hvad du som kunde ønsker at få oplyst inden du køber en mink pels til kr. 40.000. Jeg tror ikke norregaard har smidt mange penge i den side, idet den udelukkende skal være en "information" side. Prøv at smide en annonce op her på Amino, og du vil blive helt overvældet over hvor mange der byder ind. Fortæl hvad du vil have, og få dem til at give dig et tilbud.

Jeg er rimelig sikker på, at selvom du må smide x antal kr. i hjemmesiden, så vil du hurtig få indtjent det, idet jeg er meget sikker på du vil få flere kunder med en eksklusiv side. Du har et kanon godt navn og kanon gode muligheder for at få nogle kontakter her på amino.

Jeg håber det hjalp, mulighederne er der, brug Amino og du vil komme utrolig langt. Folk er kanon gode til at give råd herinde.

Mvh René Sørensen
www.personalsales.dk

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianBrøndum:

Det er ikke meningen, at det skal være en webshop hvor man kan handle online. Der handles kun ved personlig henvendelse. Det er meningen at den skal være så enkel som mulig. Måske med færre billeder? navnet mink-pelse.dk vil jeg dog beholde!!!



Netop - færre billeder ved indgang. Der kommer jo "blot" en ustyrlig masse billeder af diverse pelse, uden at man egentlig får (tid til) nogen yderligere forklaring til at begynde med. I stedet burde du nok lave en slags beskrivelse af formålet, og dele pelsene op i kategorier, man så kan klikke sig ind på. Du burde nok også lave et layout som ikke alt for meget minder om et word-dokument der er lagt online. Konceptet er helt sikkert brugbart, men netop i tilfældet dyre pelse burde man nok afspejle produkternes eksklusivitet og unikke kvaliteteter i design og tilgang.

Kunden skal have følelsen af, at netop denne pels er et særligt produkt. I stedet får man præsenteret pelsene som man får præsenteret pølser i glas i Netto eller Fakta.

 

 

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Ja så vil jeg også lige komme med mit indlæg i debatten. Jeg synes du har et godt og eksklusivt koncept, som du ikke sælger særligt godt (i hvert tilfælde ikke på nettet -), men det ved du vel efterhånden *s*

 Husk du sælger et dyrt og eksklusivt produkt, som også er tæt forbundet med drømme og livsstil, så lad også din hjemmeside gennemsyre af dette. Husk din målgruppe, og glem ikke "snobeffekten" der er tæt forbundet med pelse.

brand dig selv som en en virksomhed som sælger luksus til billige penge.

Jeg vil ikke komme med en lang række deltaljer...de fleste er vist nævnt *s*, men nøjes med 5 gode råd:

1 : Få taget nogle bedre produktbilleder, og gerne med ansigt på.

2 : Få taget noget stemningsbilleder, gerne close up billeder der afspejler drømme og luksus.

3 : Sæt priser på hvad pelsene koster, så potentielle kunder kan se det.

4 : Giv brugerene mulighed for at søge og sortere i pelsene...så f.eks en størrelse 44 ikke sksl igengennem en kæmpeliste for at finde hendes størrelse.

5 Offer lidt tid og penge på et nyt design til hjemmesiden...med udgangspunkt i målgruppen-

 Jeg har også lige brugt lidt tid på at visualisere mine tanker, og lavet et bud på hvordan en forside kunne tage sige ud :

http://www.maxr.dk/minkpelse.html 

tjek det ud og lad dig inspirere frit. Jeg vil selvfølgelig også gerne give dig et konkret tilbud hivs du skulle få behov for det på et tidspunkt..det koster ikk en formue *s*

 Held og lykke m butikken

Mange hilsner og bare spørg ind

Max Rogild

www.maxr.dk

 

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for svar

Der vist for og imod billeder med ansigt på! Billedet bør fokusere udelukkende på pels, et ansigt kan fjerne fokus, omvendt gør det billedet med ansigt/krop billedet mere levende! Jeg har dog ikke en "fotomodel" standby til at stå model. Jeg får pelse ind regelmæssigt og billeder skal tages i tide og utide.

Mht priser er jeg også bange for at skræmme potentielle kunder væk, da alle priser i princippet kan forhandles. Det er bedre, at de ringer først så er kontakten etableret og så kan man diskutere priser. Allerbedst de kommer ind og prøver produkt.

Str angivelser på pelse er næsten umulig at oplyse, da de varierer utrolig meget og aldrig følger en standardstørrelse som andet overtøj. Ligeledes her kan nogle afholde sig fra at henvende sig pga en oplyst størrelse, som de måske kunne have passet alligevel?

Design skal laves om. Det er brugte pelse uden fejl og mangler. Siden skal ikke virke for eksklusiv men dog alligevel fremstå som seriøs og med et ordentligt produkt til den rigtige pris.

mvh

Christian

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan eventuelt sætte en side op i CMS så du nemt og hurtigt kan tilføje nye pelse (og alt andet indhold) på hjemmesiden direkte fra din egen computer uden brug af specielle programmer og uden kendskab til programmering.

Kontakt mig eventuelt på mail@gadensgaard.dk hvis det har interesse

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)