Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med abonnementsbetaling?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte en webshop for kvinder, der gerne skulle køre på abonnementsbasis.

Jeg har undersøgt markedet lidt, og hælder nok mest til at få den hosted et sted hvor man kan få dansk support.

Så derfor har jeg kigget på dandomain og smartweb - men sidstnævnte siger at de ikke kan tilbyde abonnementsbetaling, og førstnævnte kan vist ikke trække automatisk men kun sende mails ud, når det er tid til fornyelse.

Er der nogen, der vil dele sine erfaringer med hvordan man bedst kommer i gang med en webshop med abonnementsbetaling? Jeg vil selvfølgelig helst undgå dyre lærepenge, så jeg kan lige så godt vælge rigtigt med det samme :-)

På forhånd tak for input

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lige lavet en abonnements-modul til smartweb.

Det bliver således at kunder i indkøbskurven kan "konvertere" sit køb til et abonnement, eller man kan have oprettet produkter som er abonnementer i forvejen.

Det kan køre med ePay eller Stripe.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge dette plugin (en ekstrafunktion) til en Woocommerce webshop (lavet i Wordpress CMS):

https://woocommerce.com/products/woocommerce-subscriptions/

Det er et premium plugin lavet af firmaet Woocommerce selv og koster derfor 199 dollars, men selve Woocommerce webshop er gratis. Det koster bare for webhotellet og domænenavnet, samt hvad du evt. skal betale i tid/penge for at bygge det op/lære at bruge det.

Der findes også væsentligt billigere plugins, fx denne her:

https://codecanyon.net/item/subscriptio-woocommerce-subscriptions/8754068

og spørgsmålet er selvfølgelig om nogen af dem ikke kan klare opgaven ligeså godt ... 

Hvis ikke du kender så meget til Wordpress og Woocommerce kan du læse en introduktion til Woocommerce webshop her, samt se links til nogle af de bedste guider på dansk jeg kender.

Du kan faktisk også via en PayPal-konto bede din kunde om at betale dig "recurring payments", så et fast beløb bliver trukket hver måned. Det koster vist ikke andet end det transaktionsgebyr PayPal skal have, og PayPal kan agere som betalingsgateway (virtuel kreditkort-terminal) for de fleste kendte kreditkort (dog ikke rent Dankort). Der er en diskussion af fordele og ulemper ved at bruge PayPal vs. at købe en Plugin til Woocommerce her, omend det er en lille smule teknisk ... so be warned :)


Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brosid, 

Vi har designet og udviklet platforme til webshops, som sælger produkter på abonnement. Vi har både gjort det i WordPress/WooCommerce samt Shopify og kan konstatere, at til netop denne funktion er WooCommerce en vinder. 

Hvis jeg var dig, ville jeg få købt et domæne og oprette et webhotel hos f.eks. UnoEuro. Dernæst vil jeg bare anbefale Wordpress som CMS.

Evt giv mig et kald, så kan jeg guide dig videre og høre lidt mere om dit projekt. 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit modul er forresten også integreret til MailChimp. Det betyder fx, at hvis du har forskellige abonnementstyper, så kan mit modul synkronisere brugerne fra de forskellige abonnementer til forskellige email-lister. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)