Pressemeddelelse i agurketid, kan det bruges til at - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

Pressemeddelelse i agurketid, kan det bruges til at promovere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 174
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. maj 16
Indlæg ialt: 39
Amino Plus

Fra OnSite Safety
Skrevet 11-07-2017 kl. 07:23

Kære Amino'er

Jeg vil høre om erfaring med at "udnytte" pressemeddelelse som reklame / promovere min virksomhed.
Hvor "unik" skal end historie være her i agurketiden?

Jeg bevæger mig inden for sikringsområdet hvor events og byggebranchen er min fokusgruppe. Min løsning er anderledes end de fleste andre, der er kun 1 anden på marked der levere ligende type produkt men dog lidt mere primitiv end det produkt jeg levere.

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Amino-karma 663
Fra Tilst
Tilmeldt 4. jan 15
Indlæg ialt: 172

Dimitri Gogios
Skrevet 11-07-2017 kl. 12:06

Pressemeddelser kan vel altid bruges. Det er jo content, der kan styrke ens hjemmeside med diverse søgeord og links.

Udover at det måske kan være svært at skrive en god pressemeddelse, så er vigtigst af alt - du skal have et medie at udgive din pressemeddelse på. Hvis du altså ikke lige selv har en velbesøgt blog eller fb-page, så skal du finde nogle til at udgive den.

Jeg har selv uden held prøvet på, at finde nogle der vil tage en af mine pressemeddelse. Det var umuligt for mig. Så jeg opgav det.

Håber du har en god blog, eller finder nogle der vil udgive din pressemeddelse (man kan også betale sig til at få den udgivet)

Amino-karma 47.601
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 8.365
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Fra Kajaktrip.dk, Kjers Kommunikation
Skrevet 12-07-2017 kl. 09:39

Uanset agurketid skal du stadig have en god historie.
I dit fag vil der jo ofte være nogen, som har lidt skade - det er altid interessant.
Find en god case og/eller tag udgangspunkt i noget seriøs statistik.
Du kan evt krydre det med nogle gode råd til sikring i sommeferien - rettet mod din målgruppe.

Hans

Partner søges
til   

Tekstspot    

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll