Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedspøring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nickbo,

Altså alt betalt annoncering skal i jo afsætte et budget til.
Ellers er SEO i bund og grund gratis at lave, hvis man kan finde ud af det. 
Du kan dog støde på lidt besværligheder i anskaffelsen af gratis kvalitets links til linkbuilding
Outreach til influencers på Instagram, Facebook og what not, kan også være ret billigt, da man nogle gange kan slippe med at betale i produkter og lign.

Der er dog et ordsprog der lyder: "Not advertising to save money, is like stopping the clock to save time" (lidt omformuleret).
Det koster ofte penge at tjene penge. Man bør derfor, i min optik, hvis det er en forretning man tror på, ikke tøve med at investere i markedsføring, bare sørg for at for at gå analytisk til værks. Sørg for ikke at investere for meget ad gangen. Sammel løbende data til at forbedre dine markedsførings tiltag, og øg dine budgetter/investering i forbindelse med at din ROI forbedres. 
Så vælg noget hvor du kan samle så meget data som muligt f.eks. facebook og adwords, og sørg for at have opsat Analytics ordenligt, således i får noget brugbar data.

Håber du kan bruge lidt af mine råd. De er baseret på mine erfaringer fra min selvstændige webshops tid og min tid som Marketing konsulent. 

Mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)