Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dine 3 bedste bud for øget konvertering!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er på arbejder løbende på at optimere vores webshop www.znore.dk som sælger snorkeskinner.

Og vi har helt sikkert kigget os blind på ting som du helt sikkert får øje på. Hvis du har 2 minutter, så kom gerne med dine 3 bedste bud, til hvad der kunne øge konverteringen.

Ser frem til at høre Jeres forslag

Go' sommer

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du får lige mine 3 forslag lynhurtigt her:

1. Gør forsiden mere simpel, enkel og overskuelig med mindre elementer.

2. Ændre produktsiden, så du har produktet til venstre og beskrivelse + CTA til højre.

3. Slet anmeldelser når der ikke er nogle udover på det ene produkt.

Ekstra: Jeg vil anbefale dig at designe og udvikle en anden hjemmeside, der lægger fokus på kun ét produkt. Andet er forvirrende - som nu.

Alt held og lykke.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber det hjalp.

Fortsat god søndag ;o)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Først da jeg så siden, var mit indtryk at Kasper var meget hård.

Men han har alligevel fat i noget. Man bliver hurtig blind på sine egne produkter og smarte funktioner på hjemmesiden. Der er alt for meget "ingen ting" på siden.

Handelsbetingelserne kunne jeg ikke finde og så faldt jeg over at i har valgt DAO. Det ville allerede få mig til at handle et andet sted. Jeg vil slet ikke kunne hente min vare i den by jeg bor i. Der er 3-4 Post DK og det samme GLS.

Jeg har flere sider der ligner din side i opbygning. Altså at man kan rulle ned over siden i en del. Det fungerer fint, men jeg synes ikke det fungerer som en forretnings side. Det vil også være meget nemmere at lege med SEO, hvis der er mere end en side.

Du linker ud til en side der beskriver produktet. Fint nok, men hvorfor ikke omskrive det til din egen side og få bedre SEO. Men brug egne ord. Ingen kopier. Du kan jo stadig understøtte med et link til hospitalets undersøgelse.

Men i mine øjne kan du med et hurtigt indgreb gøre siden meget bedre. Jeg har 4000-5000 produkter på min side og hader de lange tekster der sælger, for det tager sindsyg meget tid. Havde jeg kun 1 produkt var min side komplet velskrevet for meget længe siden.

Google elsker hvis der er omkring 1800 ord i den kloge beskrivende informations og salgstekst.

God vind, du er snart i mål :-)

Og prøv så lige at lave knapfarver om på "læg i kurv", det ville sikkert hjælpe. De sorte knapper ligner resten af siden for meget. Det er bedst hvis de skiller sig ud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha... jeg har mange førstehåndsindtryk: 

1. Flere af jeres artikler har slet ikke noget indhold - blot en overskrift. Se fx her: https://www.znore.dk/snorkeskinne_instruktion/

2. Jeres produkter listes 2 gange på én side; forsiden. Både med tekst og med billede. Download evt. et heatmap for at se, hvor folk foretrækker at klikke. 

3. Jeg tænker, det er en meget overdrevet menu, I har; hvor skal jeg klikke? Jeg har tusinde muligheder. En af de ting, jeg har lært om e-handel, er, at folk skal hjælpes og guides; hvor skal jeg klikke? 

4. (Hvis jeg må komme med mere end 3 tips) Hvorfor samler I ikke kurv og betaling i ét vindue? Så sparer I jeres besøgende for endnu et skridt, hvilket ultimativt vil øge jeres konverteringsrate

5. (Hvis jeg må fortsætte) På jeres mobil er der også noget at kigge på. Siden starter med at smide mig midt ind på siden, hvorefter jeg selv skal scrolle op. Loadingtiden kunne også være gladere... 

Lars Mikkelsen:

Handelsbetingelserne kunne jeg ikke finde og så faldt jeg over at i har valgt DAO. Det ville allerede få mig til at handle et andet sted. Jeg vil slet ikke kunne hente min vare i den by jeg bor i. Der er 3-4 Post DK og det samme GLS.

DAO leverer, og det er faktisk et udemærket redskab i sin distribution; og billigt. 

Lars Mikkelsen:

Google elsker hvis der er omkring 1800 ord i den kloge beskrivende informations og salgstekst.

Ja, ingen tvivl - men man bør være opmærksom på placeringen, så brugerne ikke forstyrres unødigt i deres oplevelse. 

Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode inputs indtil videre :) Andre er meget velkomne til at byde ind

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. DAO er godt, men der er fpr få udleveringer på landsplan lige nu. Se på Bornholm. Uden bil vil man ikke kunne hente sin pakke. Busserne kører med 1 times drift.

De 1800 ord er ikke et must, men optimalt ved god SEO. Det er altid en smagssag hvor meget man forstyrrer kunder, men hvis teksten er god og informativ, kan ingen vel se det som forstyrrelse.

Grafikere VS/SEO en gammel krig om hvad der er vigtigst. Det grafiske er vigtigt, men mange mennesker ved ikke hvad de kigger efter, hvis de ikke ved så meget om det grafiske. Men SEO bestemmer hvor mange der klikker på en side, så det må være vigtigere hvis vi taler om salg.

En flot side er ikke nødvendigvis et godt salg. Se El-giganten. Der bruges flere penge på den end hvad de fleste tjener på et år. Se hvad de gør og bliv inspireret. Ikke kopier, men det er altid godt at vide hvad man vil have, så vi andre ikke presser i en forkert retning.

De betaler kassen for at få en side der spiller 100%

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner en instruktionsvideo, og så ville jeg lave siden HELT om.
I stedet for at køre en agressiv - "vi skal sælge en masse i en fart"-stil, ville jeg køre en mere rolig "lægeagtig" stil. Denne agressive stil, hvor der sker en masse i en fart, vækker min skepsis. 
Men du kan jo lave to parallelle sider og se, hvad der virker bedst. 

Mere og grundigere tekst - og så ud med alle ikke-fakta som f.eks: snorken = søvnapnø - de svækker troværdigheden.

VH Hans

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)