Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man stadig oprette IS selskab ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Din overskrift er om man kan oprette IS interessentskab og ja det kan man hvis man er flere om personlig virksomhed,. Hvis du mener IVS som er en selskabsform så ka man godt og man kan også bruge f.eks www.ditselskab.dk   til at oprette det MEN det med bankkonto er noget du skal finde selv

I personlig virksomhed og i I/S kan man bruge en personlig konto med CVR nr skal tilknyttes den og det kan man ikke få andre til, den hænger man selv på at få godkendt og det KAN være lidt lettere i personlig enkeltmands eller I/S end for et IVS, men er i princippet ganske meget samme sag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bankerne er påkrævet i dag, at du har et CVR nummer, førhen de må lade dig oprette en firma konto hos dem.

Og for nogle virksomhedsformer som f. eks. et ApS. Skal du kunne dokumentere, at du har det krævet beløb til rådighed, førhen du kan stifte en virksomhed. Her kan du bruge en advokat eller revisor til at dokumentere dette for dig, det gør de ved, at de opretter en "sko æske" konto for dig, igennem deres eget firma.

Men for virksomhedsformer, hvor ved det ikke er påkrævet at stille kaution, som for eksempel ved et enkeltmandsvirksomhed eller et I/S.

Der kan du godt på https://indberet.virk.dk/ oprette et I/S selvskab, uden at have en bankkonto.

Og så når du er blevet registret, og har har fået dit CVR nummer, så kan du henvende dig hos en bank og oprette en firma konto, de skal bare se dit firmas registrerings papir så de kan godkende at du har et CVR nummer.

Mvh Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

karagounisanna:
€ 78,850,500.00

Surprise

Jeg vil gerne låne, du skal nok få pengene tilbage i min levetid, jeg er ligeglad med renten. Og som kaution for lånet, så stiller jeg mit skelet til rådighed.

Du kan kontakte mig på tlf. +45 112 (husk at bede om, at blive stillet videre til Aalborg universitets hospital)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Amino, når I sletter posteringer, så må I gerne gøre opmærksom på posten om dette. Nogle gange de står som 'slettet bruger', men ikke pt.! Nu giver min sidste post ingen mening? Uden tvivl det var en robot der tilbyder lån. Men så skriv da dette. Skype-Wink

Mvh Allan.

PS. hvis man skriver til support, så må i gerne svarer tilbage.

Min ide om en adskilt post for folk der er/vil i tekstil branchen er ikke besvaret selv efter en måned. Ja eller nej  vil være rimeligt svar. Men intet svar er uhøfligt, jeg forslog dette, for at forbedre jeres side, og dermed bruger oplevelsen.

Mvh Allan

Men mit gæt er at ca. 1/4 del af Amino er inden for tøj/tekstil/design.

Giv dog dem måske en adskilt gruppe. Eller i det mindste svare tilbage på beskeder.

Jeg tror dette, vil gøre det mere simpel for mange bruger, inden for dette emne at finde oplysninger.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)