Hej Alle Jeg håber i har det godt! :) Jeg skal her inden 2 uger opstarte et Service Butik hvor det er rep af diverse elektronik,. Og i forbindelse med det søger jeg et eller flere system. Jeg kan fortælle at jeg skal sælge elektronik også samt reparation af deres elektronik som "kunderne" indlevere. (jeg skal vel også tilbyde garanti på det solgte udstyr, så et system skal jeg have også for at håndtere) tror det kaldes RMA.?.. Dvs kære venner, jeg skal have et system hvor jeg kan tage mod kundens "enhed" også skal jeg oprette en sag på det, samt skrive kundens oplysninger så vi kan gå ind og se status på enheden. Om enheden er klaret eller mangler, eller tilføje noter. Derefter skal "kunden have et "indleverings" kvittering også skal vi have en kvittering som vi klister på enheden. Jeg søger også et KASSESYSTEM. Det skal være sådan så at både det overstående program og kassesystem skal ligge på samme PC, det bliver forvirret med 2 eller flere enheder. Hvad har i? På forhånd tak! Seb |
Indtil du har tjent dig nogle penge, kan du bruge Excel som CRM-system.
Men ellers vil jeg anbefale Salesforce. Det er nemt at bruge, er Cloudbaseret, og har alle de funktioner du i fremtiden kan få brug for.
For din egen skyld kan du angående kassesystem undlade at tage imod kontanter, og bare køre på iZettle og MobilePay. Det er nemt at lave en daglig kasserapport på den måde.