Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPSTART af Elektronik Butik/Service (råd & hjælp søges)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg håber i har det godt! :)

Jeg skal her inden 2 uger opstarte et Service Butik hvor det er rep af diverse elektronik,. Og i forbindelse med det søger jeg et eller flere system.

Jeg kan fortælle at jeg skal sælge elektronik også samt reparation af deres elektronik som "kunderne" indlevere. (jeg skal vel også tilbyde garanti på det solgte udstyr, så et system skal jeg have også for at håndtere) tror det kaldes RMA.?..

Dvs kære venner, jeg skal have et system hvor jeg kan tage mod kundens "enhed" også skal jeg oprette en sag på det,  samt skrive kundens oplysninger så vi kan gå ind og se status på enheden. Om enheden er klaret eller mangler, eller tilføje noter. Derefter skal "kunden have et "indleverings" kvittering også skal vi have en kvittering som vi klister på enheden.

Jeg søger også et KASSESYSTEM.

Det skal være sådan så at både det overstående program og kassesystem skal ligge på samme PC, det bliver forvirret med 2 eller flere enheder. Hvad har i? 
Det skal ikke koste en bundegård :)

På forhånd tak!

Seb

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Indtil du har tjent dig nogle penge, kan du bruge Excel som CRM-system

Men ellers vil jeg anbefale Salesforce. Det er nemt at bruge, er Cloudbaseret, og har alle de funktioner du i fremtiden kan få brug for.

For din egen skyld kan du angående kassesystem undlade at tage imod kontanter, og bare køre på iZettle og MobilePay. Det er nemt at lave en daglig kasserapport på den måde.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fem stjerner til dig Christian, det er nogle gode råd.

Det behøver ikke være Excel, det kan være et andet regneark som google docs eller Calc fra Libre Office. Jeg nyder at bruge en cloudbaseret regnearksløsning, som kan tilgås via forskellige platforme.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke hvad i mener med online regne ark?

Når en kunde komme forbi og levere sit udstyr, så ville de jo have et kvittering for indlevering.

Derefter skal jeg jo oprette et "internt" ticket / sag så vi kan se hvad fejlen er samt kunden kan oplyse sagsnummeret til os.


Jeg har kigget på det cloud system og det er godt nok forvirret :-) 

Kunne være godt hvis det var på DANSK. 

Ser frem til flere løsninger :) PÅ forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu vil jeg lade være med at kalde dig en utaknemmelig teenager Smile

Men hvis du lige starter med at sige tak for hjælpen og taler pænt, så skal vi nok allesammen hjælpe dig godt videre. 

Du kan lave et Excel-ark på en helt normal computer, hvori du holder internt styr på dine kunderelationer ("tickets"). Det er så nemt som det kan være. Jeg skal meget gerne gøre det for dig mod betaling.

Når en kunde kommer ind i butikken, så registrerer du, hvad der skal registreres som en Ticket i Excel, og så skriver du en kvittering på en kvitteringsblok som kan købes i enhver boghandel, eller også laver du en Word-skabelon og indtaster relevante data, som du så printer ud til kunden.

Når du har tjent penge og har råd, så kan du købe dig en Salesforce-løsning (eksempelvis), som har alle disse funktioner indbygget, sådan at du slipper for den hjemmelavede løsning.

Men det er relativt dyrt at købe en samlet løsning fra starten. Derfor:

Hvad er dit budget ?

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha på den, tak for det begge 2 :) det er jo lidt mere som en "kiosk - løsning", for mig virker det ikke professionelt :/

Jeg tænker mere på elektronik løsning, da det skal laves ordenligt fra start.

Jeg kan da godt betale en lille som penge, men det kunne være fedt at der allerede findes et system som man kan købe sig ind til som er egnet til rep's sektoren. :)

Prøv send mig en mail på hvad sådan en løsning koster på min mail seb@ozbek.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)