Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbudt gratis hjemmeside - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

For et par dage siden blev jeg ringet op af en gut, som ønskede at opsætte samt opdatere en hjemmeside til mig gratis - eller hans eneste krav var, at han kunne få lov til at bruge den færdige hjemmeside som en del af sin portefølje, da han er sprunget ud som nyopstartet. Dette passer perfekt, da jeg selv mangler netop dette, en hjemmeside.

Alt bliver lavet gennem wordpress - og bliver ikke kodet fra bunden.

Det eneste jeg i realiteten skal betale er 90,- om året for domænenavnet, og 14.000 for webhotel til webshoppen (dette syntes jeg umiddelbart lyder dyrt)

Hvad mener i jeg bør gøre til sådan et tilbud. Umiddelbart lyder det jo som om jeg har ramt jackpot, men koster et webhotel til en webshop virkelig så meget? I så fald, vil i så mene der er andet jeg bør være opmærksom på ved indgåelse af en sådan aftale.

Tak for svar på forhånd! 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Don't do it.

Det er en klassisk salgsmetode, der primært bruges af de mest inferiøre "bureauer".

Brug de 14.000 på en professionel hjemmeside og host den for 250 kr. om året.

Smid en PB, hvis jeg skal anbefale dig et par seriøse bureauer.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et useriøst tilbud, du har fået der, han prøver at manipulere dig til en dyr løsning.

Et ikke voldsomt webhotel koster 200 -1000 kr om året.

En simpel hjemmeside, sat op i wp af en nystarter eller en studerende koster måske et par tusinde, noget mere hos de etablerede bureauer.

Brug hellere de ti tusind på noget seriøs seo på din nye hjemmeside.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed. Hvem er det?

Mvh.

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også skriver, så er det et klassisk eksempel på én, som forsøger at lokke dig til at betale en alt for høj årlig pris ved at give hjemmesiden gratis. Det er desværre set en del gange før. Ofte bliver man også bundet i lange perioder, så det bliver rigtig rigtig dyrt.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)