Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papkasse forsendelse. Hvad for en størrelse skal man vælge??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved at starte mit eigen tøjvirksomhed, og til det bruger jeg papkasser men jeg ved ikke hvad for en størrelse papkasserne skal have. Jeg sælger kun i starten tshirt og sweatshirter. Er det nogen som kunne give mig en tipp. I denne område? Det ville jeg glæde mig rigtig meget. På forhånd mange tak :)

mvh Andreas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok et meget åbent spørgsmål. 

Du skal have til at en t-shirt kan være dernede i. Du skal også have papkasser, som er store nok til at kunne rumme mere end én t-shirt. Det nemmeste vil nok være, at du får fat i forskellige størrelser og tester dig lidt frem :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det er tøj og lignende som du skal sende, som ikke vejer særligt meget i forhold til hvad det kan fylde, så er det vigtigt at du vælger en kasse som passer i størrelsen.

De fleste speditører (Postnord m.fl.) beregner deres priser ud fra vægt/volume.
Så hvis du f.eks. har en dynejakke, som vejer lige under 1 kilo, men den bliver sendt i en stor kasse, så kan du ende med at betale for forsendelsen, som om den vejede 5 kilo eller mere - udelukkende pga. størrelsen på pakken. Så selvom den vejer under 1 kilo, kommer du til at betale som om den vejede 5 kilo.

Så vær opmærksom på dette. Check med dem du bruger til at sende pakkerne med, hvordan de regner priserne og hvordan volume-taksterne ligger.
Det vil være tosset at gå ud og købe nogle kasser, som er så store at du ender med at betale en højere porto, udelukkende pga. størrelsen på pakken og ikke vægten.

/Jesper

Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Jesper😀 Det vil jeg iværtfald tænke på.

Mvh

Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg prøve😀 Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, Brian😀



Mvh

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)