Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre? - Nyåbnet webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har netop lanceret min webshop www.noordinary.dk, der sælger unikt, dansk design til hjemmet. 

Det er min første side, jeg har lavet på denne måde, så jeg er sikker på, der er en masse, jeg kan forbedre. 

Al feedback modtages med glæde :)

De bedste hilsner!

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tillykke med webshoppen. Jeg synes at der er lavet et rigtig godt stykke arbejde.
Både på design, og også på Content-delen.

Du har beskrivelse på kategorier, og beskrivelse på dine produkter - fedt.

Den her er virkelig i småtings-afdeling:
På forsiden synes jeg er der er lidt meget luft over menuen. Jeg tror sagtens at du kan skære nogle pixel af.

Du kan også skrive lidt mere i meta-titlen til forsiden.

Jeg synes alt i alt det er en super vellykket webshop.

Man kan jo altid arbejde med SEO-delen, og re-/marketing, når ens design er på plads.

Knæk og bræk med salget :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

High-five for at komme i gang med din første webshop!

I min optik som webdesigner, så synes jeg siden er kedelig og ikke særlig æstetisk. Jeg er udemærket godt klar over, at det er dansk design og stilrene produkter, så derfor skal du selvfølgelig ikke ødelægge siden med en masse farver - eller sågar en hel del elementer. Det er jeg godt klar over, at du ikke skal gøre.

Men jeg synes du skal tænke dig om hvem du sælger til. Hvem er i dit segment? Hvis du sælger til et kvidesegment på 35-45 år, så skal du f.eks. genoverveje dit farvevalg og størrelsen på dine CTA knapper. Der er flere ting, som jeg ville ændre. Men generelt set bør du gøre oplevelsen mere flydende med et konvertingsrigt checkoutflow og tydelige CTA'er.

Hvis du har lyst til 10-20 minutters snik-snak om hvordan og hvorledes du kan opnå de første xxx salg, så er du yderst velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside (sedia.dk). Jeg har selv drevet i alt tre webshops (alle med dage hvor der tikkede mere end 100 ordrer ind på én dag). De er alle tre i dag solgt til eksterne virksomheder.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri

Mange tak for de pæne ord og dine anbefalinger. Jeg vil helt sikkert kigge mere på SEO og re-/marketing. 

De bedste hilsner :)

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for fyldestgørende kritik af webshoppen. Det er meget brugbart!

Jeg vil overveje tilbuddet om snik-snak. Det lyder interessant.

Måske snakkes vi ved :)

De bedste hilsner!

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

sikke en fin shop. Jeg kan kun svare som forbruger formentlig i din målgruppe - kvinde 33 år. men jeg synes designet er eksklusivt og samtidig nemt at navigere i. I dine udvalgte produkter blev jeg først lidt forvirret over dine produktfotos - for fotos viser måske et helt værelse med mange ting i det, så hvilken genstand er egentlig til salg? Men man får selvfølgelig hurtigt svaret. Overvej dog alligevel, om der ikke er bedre fotos måske 😊 Eller få lavet en mere sigende overskrift om chunky blankets etc. 

Mvh Trine 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Fed webshop. Den kan jeg ikke sætte en finger på men...

Når man klikker på kurv kommer der en menu frem med ønsker om jeg køber mere. NEJ TAK, jeg går til kurven. Mange vil finde det irriterende. Den by jeg bor i har ikke DAO, så jeg ville gå et andet sted hen. Men pakkelabels dk vil du kunne levere med GLS eller Post Nord til næsten samme priser.

I skriver i handelsbetingelser at kunden ikke får alt sin porto retur hvis der bestilles en dyrere løsning end den i selv ville foretrække (sikkert den billigste). Det er ikke lovligt. Hvis en kunde fortryder skal det fulde beløb tilbagebetales.

Det er lovligt at opkræve kunden gebyr på betalingskort, men de fleste finder det usmageligt. Tænk hvis du var i Netto, og pigen i kassen sagde, hov du skal betale 14 kroner mere i gebyr på dit Visa. Jeg tror nok du ville snerpe munden sammen og handle hos Fakta eller Rema næste gang.

Jeg husker ikke at der var en cookie. Det koster bøde, hvis det er den forkerte der ser det. Det er rigtig dyrt.

Skulle jeg komme med lidt mere kritik, så er det en fordel at billeder har samme størrelse. Det virker mere prof.

Jeg kan godt lide siden som helhed og fint logo.

Prøv eventuelt at skille varerne ad, så dem der kan leveres med det samme ikke får et stempel med 2-4 hverdage. Det ligger lige på grænsen til at folk ikke gider vente. 

Der bør være et telefonnummer på forsiden med "hvornår" kan jeg kontakte jer. Jo flere oplysninger på siden, jo færre ringer.

Et chatprogram vil også være genialt. Tawk.to kunne være en mulighed, men jeg husker ikke lige om det kan integreres på jeres shop.

// God fornøjelse Lars :-)

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Tusind tak for din brugbare feedback. Det vil jeg helt klart gøre noget ved!

De bedste hilsner!

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for de pæne og og den virkelig brugbare feedback. 

De ting du nævner, skal selvfølgelig være i orden, så jeg går straks i gang!

De bedste hilsner

Fra Denmark
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øjne fremstår hjemmesiden professionel (tekster uden stavefejl og gode billeder), og designmæssigt synes jeg også den fungerer fint. Mit eneste kritikpunkt går på din forside: Det er selvfølgelig altid subjektivt, hvordan man opfatter ord, men i mine øjne er ordet "unikt" et såkaldt BS-ord, hvis det står uforklaret hen. Du skriver ganske kort helt nede i bunden af siden noget om, hvad det unikke er. Jeg klikkede tilfældigt på "alle mærker", og her finder jeg så en rigtig fin beskrivelser af de enkelte mærker. Hvis man kunne få en bedre integrering med forklaring af, hvad det unikke er og forsiden vil det fange mig bedre. Jeg synes også du kan slå lidt mere på, at produkterne er produceret i Dk, for hvis man ikke gider scrolle helt ned i bunden af siden, kunne man lige så godt få det indtryk,  at det er "dansk design produceret i Kina", for at sætte det lidt på spidsen. 

Sygdommen med at anvende engelske "statements" er også kommet til din side. Jeg er sandsynligvis ikke den målgruppe (M 44 år) du går efter men dit "you are not ordinary, why let your things be?" er i mine øjne nogle tomme kalorier.  Jeg kan følge dig i dit sprogbrug, hvis du går med tankerne om, at lancere din shop i udlandet, for så vil det være meget nemmere at genbruge slogans etc - jeg håber faktisk, at du overvejer at lancere siden minimum på engelsk, da produkterne sagtens vil kunne afsættes i mange flere lande og dermed øge dit markedspotentiale.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)