Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg ville lige høre om der var nogle der kender nogle gode hjemmesider hvor man kan lave en webshop billigt

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 16. May 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor :)

Jeg vil klart anbefale Shopify, som jeg er stor fan af til webshops. Brugervenligheden er i top, og visse seo værktøjer er let tilgængelige ;)

Nu kan jeg se du gerne selv vil bygge din side op, men hvis du får brug for ekstern hjælp så sidder jeg med en yderst kompetent webudvikler - som du kan kontakte på martin@seo-service.dk

God dag :)

- Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Til at drive en webshop, så vil jeg uden tøven anbefale dig Shopify. Shopify et system, der er beregnet til at drive webshop. Hvis du sammenligner med bl.a. Wordpress WooCommerce, så er det system, der er lavet til blogs og visitkort-hjemmesider, hvorefter der er udviklet et plugin til at køre webshop med. I min optik er det derfor en lidt halvfærdig løsning, at drive webshops gennem Wordpress. Shopify udvikler og udvider hele tiden. De arbejder med kæmpe store budgetter, som gør, at de hele tiden kan være et skridt foran deres konkurrenter. 

Systemet Shopify er derfor i min optik det klart bedste, som du kan begå dig i. 

Hiv bare fat i mig på 31360737 eller Kasper@sedia.dk, hvis du har spørgsmål eller bare vil snik-snakke.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)