Bøger om investering i fast ejendom? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Gode iværksætter websites, bøger, software m.m. "

Bøger om investering i fast ejendom?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 5
Fra Taastrup
Tilmeldt 26. feb 17
Indlæg ialt: 1

Skrevet 02-07-2017 kl. 22:52

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget om investering i fast ejendom. Jeg tænker, at det er en super ting at smide sine penge i, så jeg tænkte om I kendte nogle bøger om emnet, da jeg ikke ved noget som helst om det.

På dansk har jeg kun kunnet finde en bog kaldet 15% skrevet af Halfdan Timm.

Hvis I kender nogle andre bøger om investering i fast ejendom, både på dansk og på engelsk, må I meget gerne skrive titlerne på dem nede i kommentarerne.

Mange tak ;)

Hilsen Lucas

Amino-karma 486
Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. feb 13
Indlæg ialt: 123

Andreas
Fra Smykkelivet.dk I/S
Skrevet 03-07-2017 kl. 10:26

Følger lige med her :-)

Forretningsplanens ABC - Gratis e-bog på saxo.com. 

Amino-karma 1.673
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. okt 15
Indlæg ialt: 356

Jørgen
Fra jur.afd.dk ApS
Skrevet 03-07-2017 kl. 13:57

Hvis du skal finde bøger som relaterer sig til investering i fast ejendom, skal du over i lærebøger for ejendomsmæglere og selv lægge 2 og 2 sammen.

Der er ikke så meget at skrive om. 15% bogen drejer sig mest om opkøb og udlejning af boliger i byer som Korsør, Slagelse m.fl., hvor man ganske enkelt ser hvad der er af samlede udgifter på boligen, som for eks. fællesudgifter, ejendomsskatter, prioritetsudgifter m.v. og derefter på huslejeindtægten.

I nogle tilfælde kan opnås en fin forrentning, men normalt er det ikke noget at skrive en bog om.

Kan der samles nogle stykke, kan du få et kursus hos mig i hvordan du skal gøre for at sikre dig en god indtægt og opsparing ved at investere i fast ejendom.

mvh Jørgen

juridiskafdeling.biz v/pens. advokat og erhvervsmægler yder ca. ½ times

gratis retshjælp til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.biz.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll