Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange kigger, men salg skal jeg kigge langt efter.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Fine-Living Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg har siden Fine-Living.dk som jeg har svedt over, det meste af foråret. For nogle uger siden, kom vi endelig der til, hvor jeg begyndt at booste opslag på Facebook og derefter prøve med lidt Adwords kampagner. Det har givet besøgende, men de kigger kun.

Mine spørgsmål er så.

Er det almindelige start vanskeligheder?

Er det min webshop der mangler noget?

Har jeg for lidt tålmodighed?

Vil være taknemmelige for lidt konstruktiv kritik.

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Så godt du skrev forleden og har uden held forsøgt at fange dig på telefonen i fredags. Du er velkommen til at ringe til mig på 2620 6868. Så kan vi tage en snak om det.

Jeg vil til at starte med kigge dine kampagner, annoncegrupper, søgeord osv igennem.

Du skal lige meget hvad have noget mere tålmodighed. Bestilling af borde på en webshop i en sommerferieperiode, hvor udsalget lige har været og så i den prisklasse trækker ud.

Jeg ved ikke, om du har et showroom. Det er altid en god idé. Hvis ikke det er dine egen produktion. Så er det altid godt at have et mærke.

Ring til mig i morgen.

God søndag

Hilsen

Nicolas Zangenberg

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Din webshop halter på rigtig mange punkter, og du bør købe en professionel shop, hvis du har ambitioner om mere end et hygge-projekt.

Derudover er dine produkter i en prisklasse, hvor de færreste køber ved første eksponering. Du skal kigge på et bredt marketing-miks med hovedfokus på retargeting og nyhedsbrev.

Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Fine-Living Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas.
Jeg ringer i morgen.
God søndag.

Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Fine-Living Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jacob, om end jeg ikke håbede, at det stod så slemt til.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,
Fedt, at du har startet en webshop.

Der er nogle design-mæssige ting som jeg synes at du skal tage et kig på.

Logo'et fremstår ikke særlig pænt og er meget pixeleret i kanterne.
- Det er vigtigt med et pænere logo

Baggrunden er ikke god.
- vælg en hel farve, som hvid eller en lille smule grå

Lakse-farven er ikke god.
- "læg i kurv"-knappen står meget i baggrunden ved siden af den grønne "læs mere" knap.
- Det burde være omvendt -> at der er fokus på "læg i kurv"-knap

Produkt-side mangler beskrivelse
- På hvert produkt skal du i gang med, at beskrive produktet. Udover at mere tekst kan virke lokkende for kunden, så skaber det også værdi for din SEO. Så i gang med produkt-beskrivelse.

Facebook-siden
- Hiv mobilen frem, og film et af dine produkter. Du har nogle produkter som godt kan noget eksponering via video.

Der er lidt at tage fat i nu :) Som en anden nævner, er det meget rigtig set, at det umiddelbart ikke et produkt man køber ved første blik. Derfor skal du have mere beskrivelse og video'er af dine produkter.

Inden du bruger for mange penge på reklamer, vil jeg gerne opfordre dig til, at kigge på det design-mæssige først. Jeg tror du vil skulle bruge mange flere penge på reklamer end nødvendigt, hvis du ikke kigger på designet.

Noget som du skal arbejde med fra en start er linkbuilding. Du skal finde kataloger hvor du kan oprette et link til din webshop.

Du er velkommen til, at starte ud på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

God vind med at få solgt nogle planker :)

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin
Hvis jeg skulle finde ny bordplade, ville sider med inspirations billeder tiltrække først. Overvej at få en du kender, som er god til indretning og at lave 3-4 billeder. Et dækket bordet i et køkken mv. Eller en som har mange følgere i forbindelse med han/hendes design indretning, som kan exponere for dig.
Hilsen Sanne

Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Fine-Living Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri.
Tak for den meget grundige gennemgang og de gode forslag. Nu har jeg noget at gå videre med.
Ha en god dag
Martin

Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Fine-Living Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne.
Tanken har strejfet mig, er bare ikke nået der til endnu. Men tak for input.
Hilsen Martin

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Alm. startvanskeligheder findes ikke, eller jo, hvis ting ikke gøres korrekt fra start. Nå, er ikke behørigt imponeret over hverken farvevalg el. tema som du anvender til dit Prestashop eCommerce website. Kan se, at andre er inde på det samme så vil skippe denne del. Er ikke bekendt med, om du hos Danhost må uploade dit eget men hvis muligt, kig på themeforest efter et bedre.

I forhold til møbler og særligt borde har jeg kun erfaring med hvad folk vil kalde "brand-borde" og hvor prisen er x2-4 i forhold til dine borde men opskriften må være den samme. Skab tillid, kunderne trykker ikke ved et tilfælde på køb-knappen, desværre. Den nemme vej til -bedre- konverteringen er ind med fragtprisen under hvert produkt. Meget simpelt at løse og gør et salg så meget lettere. Dvs koster det eller er det gratis, hvornår ca på dagen, ringes der inden levering og er det kun til kantsten osv. Er det f.eks. med Brink du afsender så gør opmærksom på at hjørnerne er godt beskyttet - her er der kun én mand i bilen (normalt) så bordplanerne får let lidt knobs som hos mange andre. Ofte det samme hos thortrands og alle andre i den dur. Du skal løse ALLE de besøgendes spørgsmål inden de befinder sig i kurven for mest muligt salg.

Mangel på tekst er også et stort problem i forhold til tillidsskabelsen, er dine bordben f.eks. oliebrændt så flet det ind i noget tekst og skriv evt. hvordan bordpladerne skal behandles. Træ er levende så såfremt der er gjort tiltalg mod sprækker/revner få det meldt ud.

Såfremt PS 1.7 så prøv at komme i gang med dublin core og schema markup der vil give dig lidt boost på seo-fronten uden det er nogen udgift.

Har lidt svært ved at se om det er egne borde eller noget "private label" men overvej måske om skabelse af et brand ikke vil gøre salget lettere og evt bærndemærk det ind i bordene. Noget til én "høj" pris er lettere at sælge hvis der er et brand bagved.

Skynd dig også hellere at få fjernet eller deaktiveret produkter hvor intet billede er tilknyttet. Det spørgsmålstegn + billede kommer snart skader utrolig meget når der ønskes at skabe tillid. Prøv evt. at kør nibbler.silktide.com på din main landingsside da meget nemt kan løses.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)