Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsadmistrator værktøj / software

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg grublede lidt over hvilken kategori denne tråd skulle ligges i, så er den havnet forkert så sig endelig til :) 

Jeg har både en efterspørgsel og så en lille anbefaling faktisk.

Jeg har fået har det seneste år fået investeret i og egen administreret en mindre ejendoms-portefølje, og indtil videre klaret det manuel med mapper/papir og onedrive. Men kunne godt tænke mig at forenkle tingene da jeg påtænker at udvide både mit egen portefølje men også på sigt kunne administrere andres. 

Jeg har med lys og lygte ledt efter et stykke software der kan håndtere alle de aspekter jeg eftersøger og har selvfølgelig set på We§Do og Unik men syntes egentlig det er for dyrt og har ikke kunne tilkomme med en DEMO af dem.

Jeg har så fundet et engelsk online cloud løsning der er lidt derhen af dog med udfordringen at den ikke er på dansk. Den hedder Tenantcloud.com og er gratis så længe du ikke har for mange lejemål.
Men den har portefølje pleje, muligheden for at oprette ejendomme med lejeenheder i med en masse valgmuligheder, oprette lejere, lave template skrivelser, holde regnskab med leje, oprette udbydere fx. Sydenergi m.m.   Det fungerer rigtig fint, men det mangler lidt at være på dansk og kunne redigeres til det danske marked. Ligeledes mangler jeg ind/ og fraflytningssyn så det kan ordnes digitalt i lejemålet mens man går det igennem.

Jeg vil høre om der er andre software muligheder til at klare de her ting og gerne samlet uden at det koster en formue?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)