Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings muligheder Søger din hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med denne her større ide, men jeg kan ikke finde ud af om det skal gå den ene vej rundt eller. Der skal være flere muligheder Jeg tænker måske selv at det ville være. Godt med flere muligheder.

Men i hverfald hvis du selv skulle investerer i en ny virksomhed. Hvilken investering fortrækker du så Her tænker jeg på, valg mulighederne.

1 Levere dit produkt. Regningen betales med det samme.

2 levere dit produkt. Mod procent dele af en virksomhed. Med mulighed for at blive købt ud senere hen.

3 levere dit produkt. Mod procent dele af salget efterfølgende.

4 levere dit produkt. Halvdelen af regningen bliver betalt med det samme. Og den anden halvdel bliver betalt til den første.

Grunden til at jeg mangler svar på dette her er. Så kan jeg fjerne nogle ting, og ikke mindst tænke på om det er privat personer jeg skal have fat i. Eller det er direkte virksomhederne, eller måske investorer. Det vil hjælpe hvis i ville svare på dette.

En anden ting er hvilken virksomhed. Er bedst i forhold til at søge investering i produkter i stedet for penge, 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for din tekst, der var dog noget jeg godt kunne bruge denne gang :) Har slet ikke overvejet at starte med sin egen penge. Overhovedet, og tænkte selv på at bare knokle på min ide. Så folk kan se at man virkelig mener det.

Jeg takker mange gange for linket

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)