Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logbuy - hot or not

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Fra  McFly Companies Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har fået et tilbud om en kontrakt med Logbuy.
Jeg skal betale 5000+moms for et år.

Hvad er jeres erfaringer med Logbuy?
Kan det svare sig?

Har kun en webshop og ikke nogen fysisk butik.

Med venlig hilsen
Peter
Natteblind.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Et perspektiv fra en VIP bruger i Logbuy; de eneste tilbud jeg reelt benytter mig af er procenterne på forlystelsesparker og lignende. 20 % på billetterne til Legoland (eksempelvis) er en rabat som jeg ellers ikke kan forhandle mig til i billetlugen.

Men stort set alt andet i Logbuy bruger jeg blot til at hente bedre tilbud ind i andre forretninger (dæk, maling, tøj, smykker, whatever) fordi de fleste forretninger gerne enten vil matche tilbuddet eller i enkelte tilfælde give et bedre et i forhold til den rabat der ellers kan ydes gennem Logbuy.

Jeg har ikke noget indblik i hvordan de erhvervsdrivende der køber sig ind i Logbuy de får deres investering tjent ind, men der er en del virksomheder som efterhånden har været at finde derinde en del år.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop lige meldt samarbejdet fra hos dem - ærlig talt, så tror jeg at man skal være et meget velkendt navn for, at logbuy medlemmer søger efter, om der er noget at hente. Vi har måske over det seneste år, haft en lille håndfuld, som har benyttet sig af det. Udgiften er ihvertfald langt fra tjent ind. De kommer indimellem med nogle tilbud om reklame og så videre, og der kan man jo så vælge, at blive brandet yderligere mod en meromkostning - måske det kan give lidt ekstra, men igen, jeg tvivler. Har ihvertfald fortrudt udgiften forbundet med det.

Måske andre har haft bedre held med et samarbejde med dem Huh?

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)