Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - CPC forøges?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er pt i gang med at forsøge mig med Google Adwords.

Jeg har sat maks cpc til automatisk, og i løbet af de tre dage min annonce har været oppe, er den stiget. Fra i foregårs til at være 15kr, til nu 43kr. 

Hvad skal dette betyde? Det er ikke optimalt at jeg betaler 43kr for et klik.

Er helt ny på området, så er der nogen som kender til dette, og ved om det bliver resultatet?

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Når du vælger automatisk så fastsætter Google AdWords automatisk klikprisen så du får flest mulige besøg på baggrund af dit budget. Du skal derfor huske enten at sætte en max. CPC, du vil have Google max. tager udgangspunkt i, alternativt gå over til den manuelle, som jeg anbefaler dig.

Hilsen

Nicolas Zangenberg
a-better-traffic.com

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar,

Jeg har ikke ændret i budget, og mit budget ligger slet ikke til 43kr pr klik, efter min mening :-).

Jeg vil forsøge med den manuelle.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak,

Ville det være fordelagtigt at oprette annoncegrupper til hver underside som henvender sig til et andet søgeord?

Lige nu har jeg kun en annoncegruppe indeholdende alle søgeord, som jeg ønsker skal ind på min side.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Alt efter hvor ambitiøs du er, kan du til at starte med lave annoncegrupper, som bygger på temaer. Hvis du vil være endnu mere grundig, så laver du det på de enkelte søgeord. Generelt skal du bare søge på dine spørgsmål på Google, så får du svar 😀 Hilsen Nicolas 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)