Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bil-Leasing af eksklusive biler. Søger partner!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

I forbindelse med min iværksætter drøm (bliver bil forhandlet af ekslusive biler i top klassen) - søger jeg en partner, som har interesse i, at opsøge potentielle kunder, rådgive dem ift. bilkøb, finde deres drømmebil i Tyskland (hvor vi har en forhandler), få bilen til Danmark, ind i vores unikke lokaler og lease bilen ud derfra.

Der er tale om lav-risiko business i denne forbindelse, kort fortalt:

Jeg er herre over nogle fantastiske lokaler (med maks plads til 5 biler) - Kunden kontakter os pr. telefon, mail eller møder op i lokalerne, siger hvilken bil de ønsker at lease samt hvilke kriterier der skal opfyldes, efterfølgende finder vi det perfekt match af bil, hos en tysk forhandler, vi kommer med et prisforslag til leasingen, sender vores forslag på mail til kunden, kunden bekræfter, vi henter bilen og han leaser den --> Dermed har vi aldrig biler på lager og vi sørger for (ift. vores tyske kontakt) at aldrig at have et kæmpe indestående lager. 

Når Leasing perioden ophører, sælger vi bilen til Tyskland eller ReLeaser den.

Der er tale om en partner, i partnerskab der hedder 50/50.

Jeg styr på forretningsmodellen, strategien og distributionen, jeg mangler en bilentusiast som ved "alt" om biler og har samme drøm som mig, at drive egen forretning med biler man får hjertebanken af, at se på.

Mener du, du er den rette kandidat til et partnerskab? - Så skriv på JensMeldgaardPrivat@Gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)