Hej alle sammen! Vi har fået vores første reklamation i vores biks (webshop) og er lidt i tvivl om hvordan den skal håndteres, rent administrativt i regnskabet. Kunden får bare en ny vare, men hvordan skal jeg håndtere dette, kan selvfølgelig bare trække den ud af lageret, men vil gerne give kunden en ny kvittering der gælder d.d. skal man lave en kreditnota til kunden og så sælge hende en ny med kreditnotaen som "betaling"? Vi bruger billys billing til regnskab og webshoppen er prestashop, hvis det har noget at sige. God aften :-) |
Enten bliver det bare et vareforbrug hvor du bekræfter i et lille brev med varen at den er omleveret dd og så er der ikke mere i det, du kan evt gemme lidt dokumentation på at der så var en vare der skulle kasseres hvis den koster lidt og skal kasseres - eller hvis du vil give kunden en ny faktura, så give hende både en kreditnota for den fejlbehæftede og en ny faktura på samme beløb - så er den jo dermed betalt
vh John H