Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træprodukter fra Polen/Østeuropa

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger kontaker til producenter (gerne mindre firmaer) af træprodukter; legetøj, brugskunst mv. i Polen (el. alt. andre steder i Østeuropa)

 Er der nogle af Jer herinde på amino der kender til sådanne firma, og evt. kan anbefale nogle. Jeg har før handlet med Polen, og følte at det var meget svært for nogle firmaer at overholder aftaler om levering, priser mv. mens andre gik det meget bedre for. Jeg vil derfor gerne i kontakt med de gode producenter fra starten.

 

 

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at snakke med Jesper fra Investa, han laver en del forskelligt i Polen.

http://investa.dk/Szczecin/forretninger_med_og_i_Polen.htm

og ja det er svært at finde stabile leverandører, særligt ved små leverandører i Polen mm. hvor mange mindre virksomheder ikke har ret mange ansatte der taler engelsk.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder som konsulent for danske virksomheder i Polen. Jeg har hands-on erfaring fra arbejde både i Danmark og Polen.

Du kan se min hjemmeside www.dk-pl.com for kontaktinfo.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for den slags ydelser.

mvh

Radek Busiuk

Fra Tallinn
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

  Der er en del af den slags virksomheder i Estland, hvor jeg bor. Jeg vil kunne hjælpe med kontakter / aftaler med sådanne firmaer på konsulentbasis. Jeg er dansker, men taler flydende estisk, og har over 10 års erfaring i Estlands erhvervsliv.

 

M.v.h.

Mads Michael Hastrup Nilsson

www.e-kontoret.dk  - billig bogføringnettet

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har du selv godt en indsats for at finde nogle gode leverandører / producenter ?  Vi vil sgu alle gerne i kontakt med de gode producenter fra starten, men så let er det nu ikke det tager tid tid atter tid samt ofte nogle dyrt købte erfaringer inden an finder de rigtige!

Hvorfor er det at du og efterhånden rigtigt mange andre her på Amino, tror at vi andre der måske har brugt 5-10 år på at finde gode og pålidelige leverandører bare vil forære dem væk til nogle tilfælde personer der oftes ikke en gang har gidet lave den mindste form for research selv ?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:
Hvorfor er det at du og efterhånden rigtigt mange andre her på Amino, tror at vi andre der måske har brugt 5-10 år på at finde gode og pålidelige leverandører bare vil forære dem væk til nogle tilfælde personer der oftes ikke en gang har gidet lave den mindste form for research selv ?

Det er vel fordi Amino, i form af at være mødestedet for iværksættere og forretningsdrivende, har udviklet sig til et sted hvor man kan skabe seriøse kontakter og der trods alt stadig findes mennesker i denne verden som gerne vil hjælpe andre til succes.

Og hvor intelligent ville det iøvrigt være at kontakte den Polske eller Lettiske ambassade eller konsulater for så at blive henvist til en hjemmeside, for derefter at bruge tid på at få kontakt til firmaer, når der sidder konsulenter klar med svar og hands-on erfaring?

 Work smarter - not harder!

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)