Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så træt af af min hostingudbyder.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Dan Nielsen:

Hej Lucas,

Det er helt korrekt, det du skriver, men nu kører UE altså på ZitComs serverpark (også Wannafind), og begge eksempler er nede pt., har været det lige så lang tid som UE, og med absolut samme problemer som med UE, bare meget dyrere.

Jeg bad om EPP koden i en PB eller på email, IKKE i et opslag. Læs før du skriver sådan, ok?

God weekend :-)

Jeg ved udemærket godt hvor UE kører deres infrastruktur, det ændre stadig ikke på hvad jeg skriver.

Dan Nielsen:

Jeg bad om EPP koden i en PB eller på email, IKKE i et opslag.

Nu citere jeg dig lige, fordi citering er altid så godt på forums:

Dan Nielsen:

Jeg er nået til det punkt, at du gerne må sende mig min EPP kode på en PB, alternativt på email dan@bendani.com og indenfor en time fra nu.

Du beder Tom Sommer, på et forum om at sende dig en EPP kode på PB eller email.

Amino.dk er ikke et UE support forum

Dan Nielsen:

Læs før du skriver sådan, ok?

I lige måde da Wink Du satte dig ikke ned og trak vejret som jeg pænt bad dig om.

Skype-TongueOut

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har for mange år siden, lært at trække mig fra denne slags debatter, når man kan fornemme man på ingen måde kan have en rolig og oplyst dialog :) Derudover havde jeg lige et SAN og nogle servere jeg hellere ville se til.

Dan Nielsen:
de lukker tit og ofte deres Mail Servere ned om natten "for opdatering" (som de kalder det), heller ikke godt jf. ovenstående.
Det passer ikke, det gør vi ikke (det ved jeg, siden jeg har designet det mailsystem), hvis du har fået andet at vide er det en fejl. Vi genstarter normalt servere natten til onsdag, såfremt der er opdateringer der kræver reboots.

Hvis du vil have din EPP-kode må jeg bede dig oprette en support-ticket, så skal vores support nok hjælpe dig. Som Lucas siger, så er det ikke igennem Amino sådan noget foregår.

Jeg vil tilbage til SAN'et. Alle servere er oppe igen nu.

Rigtig god weekend til alle. Jeg håber resten bliver rolig og stabil :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)