Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går med tankerne om at starte et tøjfirma (golftøj)

Lige nu sidder jeg og arbejder på forretningsplanen, og prøver at skabe mig et overblik over hvad det rent faktisk vil koste at få produceret poloer, shorts, trøjer mm. 

Jeg har bare ingen erfaring med at søge efter disse priser, og hvordan jeg mest effektivt gør det.

Derfor søger jeg nogle råd og hjælp til dette.

På forhånd, tak

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

At starte sit eget tøjmærke er som udgangspunkt en meget bekostelig affære.

Producerer du i Europa eller Asien, så skal du forholde dig til fabrikkens minimum.

Dit spørgsmål er derfor meget bredt, for det kommer selvfølgelig an på hvor mange styles du skal producere. 

Jeg har skrevet et blogindlæg om Hvordan man starter sit eget tøjmærke, som du kan læse hvis du har lyst Smile

Ellers er du også velkommen til at skrive til mig i en privat besked, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig videre.

Ha' en super aften. 

Tilmeldt 21. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tusind tak for svaret - og har også læst dit blogindlæg, som jeg synes har mange gode vinkler.

Kort for lige at forklare hvor jeg står henne i min proces - så er jeg pt. igang med at udvikle forretningsplanen, og den visuelle identitet (altså hvordan skal brandet og universet tage sig ud). Når det så er lavet, skal jeg have lavet nogle designs på nogle styles, og derefter ud for at se om jeg kan finde eventuelle samarbejdspartnere og investorer.

Så grunden til at jeg efterspørg hvor jeg finder priser er for at have en så komplet case som muligt, når jeg skal ud at præsentere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)