Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye emballage webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har for nyligt åbnet en webshop www.fragtemballage.dk som en udvidelse af vores eksisterende forretning under logistik virksomheden Parcel Feeder A/S. Fragtemballage.dk er fokuseret på e-commerceemballage til mindre kunder, som ønsker at kunne bestille mindre partier af forsendelseskasser og tilbehør. Webshoppen er stadig ganske enkel og vi vil med tiden udvikle både produktsortimentet og brugervenligheden af webshoppen. Men vi kunne godt tænke os lidt feedback fra dette forum omkring punkter, hvor vi kunne optimere og gøre oplevelse endnu bedre for vores kunder. Hvad er godt & hvad er mindre godt?

Så vi ville være meget taknemmelige for alle former for feedback på vores nye webshop.   

 

Mange tak og rigtig god dag.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig, at der kommer nogle resultater frem, når jeg søger efter "øko".

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Først og fremmest vil jeg gerne rose jer for et vildt fedt design. Den er super lækker at navigere rundt i. 

Til gengæld så syntes jeg at jeres seo halter en del. Jeg ved godt jeres side er helt ny, og jeg kan se i også har lavet mange af de mest basale seo optimeringer. Jeg savner bare nogen søgeord, og noget linkbuilding. både intern og eksternt. 

Jeg mangler noget tekstindhold på jeres kategori side, og sikkert også andre ting hvis jeg bruger lidt mere tid på at kigge. 

Det er selvfølgelig punkter, som i højst sandsynlig for styr på med tiden, men det er ting jeg har bemærket, da det er indenfor mit felt. 

Jeg håber i kan bruge det til noget. 

Rigtig god dag & held og lykke med projektet. 

mvh. 
Mads Obel

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PF,

TIllykke med webshoppen. Jeg synes overordnet set, at resultatet er godt. Jeg synes designet er fint.
Med designet på "plads" er der mulighed for, at fokusere lidt på de andre aspekter i det at have en webshop.
Som Mads fra SEO-service er inde på, så mangler der tekst-beskrivelse på alle produkter.

En anden ting jeg undrede mig over er, at hvis man kommer hen på en almindelig tekstside, fx "om os", så skal man tilbage til forsiden for at komme til produkter igen.
Måske I kan oprette et link der hedder "Shop" - for så kan I nemlig også få skrevet noget tekst herinde.

Et andet godt fif er at skæve til video-præsentationer - film nogle papkasser, og læg det ind i beskrivelse for de forskellige produkter.

Mads nævner også linkbuilding - hvis det skulle lyste så er I velkommen til, at oprette et link til Jeres webshop inde på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Håber I får solgt nogle papkasser.
God tirsdag.

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Mange tak for jeres kommentarer omkring www.fragtemballage.dk. Vi har forbedret vores SEO og vil snart opdatere webshoppen med nogle instruktionsvideoer til vores produkter, og tak for jeres ideer omkring linkbuilding – vil prøve det også.

Har du måske andre bemærkninger?

Auguste / fragtemballage.dk

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har bare en lille kommentar.

Når jeg ser websitets produktnavne, så er det med en font, der ikke har integreret æ, ø og å. Derfor står de bogstaver lidt ud, og det er ikke så pænt. 
Jeg ved ikke, hvor stort problemet er, men det er der i hvert fald hos mig. 

Ellers er det et flot site!

De bedste hilsner fra Monica

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)