Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et indblik i rejseverdenen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Som overskriften lyder, så søger jeg et indblik i rejseverdenen. Har du erfaring med salg af rejser, gode råd om opstart af rejsebureau, så hører jeg meget gerne fra dig!

Personligt går jeg med drømmen om et rejsebureau en dag. Road Trips er min helt store passion. Gerne en hjemmeside, hvor kunderne selv kan sammensætte sine road trips, hvor virksomheden så har samarbejder med campervan/bil udlejningsfirmaer og campingpladser samt hostels. Lige nu er jeg i idé fasen. Jeg leder egentlig bare efter alt det viden, jeg overhovedet kan få omkring rejsebranchen.

Mvh Anne

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg må sige at det lyder som helt vild fed ide.

Mit forslag til dig er at :

Start en blog. Og du skriver så meget info som muligt. Kig fx. På rene Frederiksen hjemmeside og få lidt inspiration... Han skriver om road Trip i USA og Canada. Og har vanvittigt meget info om alt muligt på den hjemmeside.

Og evt tag kontakt til ham så du kan få et indblik i den verden.

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Super cool ide. 

Jeg vil helt sikkert anbefale dig at få et job hos et rejsebureau først. Evt. Kilroys, for på den måde kommer du ind under huden på et rejsebureau. Jeg arbejder selv for Signatours, som både har In-Italia og Hideaways.dk og det kræver en del at etablere en god kundebase samt lave aftaler med forskellige hoteller + billeje. Du bliver simpelthen nødt til at få noget arbejdserfaring først, inden du kaster dig ud i så stort et projekt. 

Held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)