Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla ver. 1.5.26

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder.
Jeg hjælper en bekendt med lige at kigge på en fejl på en Joomla side.
Der kommer en No input file specified, hver gang man forsøger at oprette eller redigere en artikel. Det er på 3 forskellige brugere, som alle er super administrator.
Mit bud er umiddelbart at siden Skal opdateres til nyeste version, er det rigtigt gættet?

Pft
Hilsen Nicolai

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt - og det kan kun gå for langsomt 😉
Desværre er der så langt mellem ver. 1.5.26 og nyeste ver. 3.7.2, at det ikke er så let som at klikke på en knap, men en noget større opgave. Uanset - det skal i få gjort hurtigts muligt....

Mht. fejlen i oplever, så kan det være PHP versionen, som benyttes på hotellet. Generelt kører J. 1.5.26 ikke på PHP 5.4.x og nyere - så hvis hotellet ikke længere understøtter de gamle PHP versioner (hvilket er meget sandsynligt), så kan det været det i oplever.

Afh. af webhotel, kan det også være nogle ændringer i htaccess, der skal til for at løse problemet 😊

Mvh.
Henrik Holm Nielsen

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Henrik skriver, kan det kun gå for langsomt. Det er mere held end forstand, at siden ikke er blevet hacket endnu.

I de fleste tilfælde er det lettest at eksportere artikler og billeder - evt. med JXML, og så efterfølgende importere dem på en ny Joomla side

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg giver de andre ret. en opdatering bør prioriteres.

Dog vil jeg så også lige svare på dig spørgsmål. "No input file specified" er at din .htaccess fil har aktiveret +FollowSymLinks.

Det kan også være at php versionen på webhotellet ikke understøttes af den gamle hjemmeside.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene.

Det er ikke min side og det er en side for en frivillig forening.

Det er www.esbjerg-spejdermuseum.dk det drejer sig om. Så vidt jeg kan se, er den hostet hos gigahost.

Jeg vil give info videre til dem, som har den og så må de vurdere hvad der skal gøres.

Endnu en gang tak for hjælpen :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er Gigahost, er der stor sandsynlighed for at løsningen er som Brian skriver, nemlig at det er +FollowSymLinks der skal deaktiveres i .htaccess

De er et standard issue hos dem ☺️

/Henrik Holm Nielsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)