Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed - noget jeg mangler?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino :) 

Jeg er helt ny herinde og håber at kunne få lidt hjælp fra jer.

Jeg har fået den ide at starte en virksomhed, der sælger korrekturlæsning til studerende til skarpe priser. Udover det planlægger jeg at tilbyde små kurser i retskrivning og korrekt grammatik (primært henvendt til studerende på gymnasiet, måske universitetet og mindre virksomheder. Tanken er helt basis grammatik, som mange mennesker ikke behersker. Mit indtryk er at andre på markedet er meget dyre og mere omfattende. Det skal ikke være et slave-komma kursus, men simpelthen grammatik til "dagligdags"- og studiebrug. Jeg forestiller mig at udarbejde noget læringsmateriale, eleverne kan bruge fremadrettet). Jeg er studerende de næste par år, så behøver ikke at kunne leve af indtjeningen. 

Indtil videre har jeg styr på hjælp til opsætning af hjemmeside, seo-optimering, billeder til hjemmesiden og revisorhjælp. Er der andet, jeg skal tage højde for? 

Det ser ikke ud til at markedet for korrekturskrivning til studieprojekter er stort, men der findes konkurrenter med gode anmeldelser og flere år på bagen. Jeg forestiller mig, at jeg skal udbyde en lavere pris end dem - men må ærlig talt indrømme, at de veletablerede virksomheder skræmmer mig lidt. Men vi starter selvfølgelig alle et sted, og det er nok svært at finde på noget, som ikke eksisterer i forvejen. Smile

Har nogen af jer iværksættere gode råd, tanker eller andet, jeg skal forholde mig til? 
På forhånd tusind tak for jeres tid. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person