Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener man på en t-shirt ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange allerede gør så har jeg også lyst til sælge tshirt online.

Men hvad er fortjensten på en tshirt ?

Hvad tjener man ca på en tshirt med fast design ?

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 15
Fra  ThyTryk - fremtidens trykkeri Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej direktør !

Jeg har nogle t-shirts og evt. caps, som du kunne sælge, hvis det er?

Mvh
Boje, ThyTryk.

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er rigtig dygtig kan du tjene rigtig mange penge på at sælge T-shirts, men så skal du sælge mange pr time. for konkurrencen er stor så der vil som udgangs punkt være små avancer du kan hente hjem - men får du lavet nogle unikke T-shirts med et fedt print som kan gå viral på de sociale medier kan du være heldig at få en højre pris pr T-shirts og så kunne meget hurtig lave en god forretning :-) 

Hvis det er noget som du drømmer om at komme igang med, er du velkommen til at se vores udvalg af T-shirts her. Finder du en model eller en farve som du kunne tænke at få en god palle pris på, er du velkommen til at sende os en email på mail@pro-dress.com  På den måde kan du få en rigtig skarp pris til at starte dit online T-shirts salg ud med. 

Mvh

Mikkel

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kendte en gang en der solgte T-shirts til Bilka. Bilka tjente 1 kr. på hver og min bekendte tjente 1 kr. for hver t-shirt (når alt var betalt). Men med en container med 1.000.000 t-shirts er det en god forretning.

Hvis du bare skal sælge nogle få stykker, så er der mange om det i forvejen, men det skader jo ikke at prøve. 

Du bliver bare ikke rig over en nat.

// Lars

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne råde og guide dig med sociale medier osv samt salgsmåden eksempel hjemmeside

Jeg arbejder dagligt med hjemmesider og grafisk arbejde

/Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)