Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valutahandel (Partner søges)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden 2012 har jeg sammen med flere partnere arbejet meget seriøst og næsten fuld tid på udvikling af software algoritmisk investeringsanalyse.

For 2 år siden søgte jeg en partner/investor på amino, og jeg fandt hvad jeg søgte.

Personen er efter ca 2 år tilfreds med sin investering, og har lavet profit med vores software.

Der er siden opstart I 2012 blevet investeret ca 900.000 kontant, og med en så stor investering I kombination på mængden af arbejdstimer som er brugt over de ca 5 år. Så er vi nu kommet til et sted hvor vores algoritme kan danne fundament for et investeringsselskab.

Målet med investeringsselskabet er at tilbyde 2 kategorier af investeringsprodukter.

1 kortsigted valutaportfolio

1 langsigted aktie portfolio

kortsigted valuta

Vi er ved et punkt hvor vores kortsigtede valuta portfolio på trods af flere tab hver eneste dag, altid afslutter dagen med profit uden store drawdowns I løbet af dagen. Algoritmen er ekstrem stabil med lille volatilitet, og kører med en fast profit der svinger mellem 1-5% om måneden hvilket er hvad vi vil tilbyde kunder. Vi anser dette resultat som ekstremt attraktivt da det tilbydes med stabilitet.

Langsigted

Vores mål er at have et produkt som kan leverer alpha I forhold til S&P 500 over persioder fra 3 til 10 år alt efter kundens valg.

Vi er ekstrem stolte over at have opnået disse resultater, og have dem kørende stabilt uden udsving eller dage der skiller sig markant ud. Der er dog ret lang vej fra produkt til marked, hovedsageligt grundet finanstilsynet og regler for markedsføring af investeringsprodukter.

Vores forretningsplan er baseret på at vi vil tilbyde kunder at investerer et mindre kortsigted beløb for at skabe tillid og lade dem se produktet, og lade dem se vi kan leverer som lovet. For så efterfølgende at flytte dem over I et større langsigted investeringsbeløb.

Der søges partnere.

I forbindelse med alt dette søges der partnere, og vi er klar på at opgive store dele af firmaets ejerskab til de personer som måtte ønske at være med I dette.

Har du en af følgende ting:

Kapital (minimum 35.000)

Erfaring fra finans sektor (bank eller firma)

C# evner (minimum 3 år)

Erfaring med aktie og valuta handel (privat eller firma)

Så passer du ind, og vi vil meget gerne høre fra dig.

For at skabe lidt opmærksomhed vil der her på amino hver dag blive lagt ud et screenshot af kontobalance fra vores kortsigtede valuta algoritme. På denne vil man kunne se stigninger og fald time for time. Algoritmen er 100% automatiseret, og kræver ikke nogen input fra os.

Her er hvordan vores konto balance udviklede sig I går. Dato kan ses nederst til venstre.

Den gule streg viser hvordan kontant beholdningen på konto har udviklet sig I løbet af dagen. Timer kan ses nederst på siden. Det hvide område viser værdien af de valutaer vi er I besiddelse af time for time. På denne måde kan se udsving der har været I valutaen mens vi har eget den.

Vi har valgt at skjule beløb. Vi forventer de fleste personer vil afholde sig fra at poste balancen fra deres bank på et åbent forum, og vi har det på samme måde. Vi sender dog gerne original screenshot til fremtidige partnere, så de kan se mere data.

Kan fortælle at nedestående var en normal dag for vores kortsigtede valuta algoritme.

Algoritmien kører 24 timer I døgnet. Her er et friskt foto fra her til morgen.

Som det tydeligt ses, så har der ikke været meget aktivitet I løbet af natten ud over en enkelt handel som lavede et lille tab.

For opfølgninger og nye screenshot, så følg nyhedsfeed på min amino profilt

http://www.amino.dk/members/investmentpartner/announcements/rss.aspx

Jeg vil den næste uges tid uploade screenshots dagligt for at dokumenterer vores software lever op til hva jeg har reklameret med. Det vil dog ikke fortsætte evigt, da der ingen grund er til det hvis interressen ikke er der.

Vil du vide mere, så send mig din email via privat melding på amino. Skriv gerne lidt om dig selv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)