Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deal-site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer!


Jeg vil starte et deal-site der udelukkende skal arbejde med "våde-vare" Dvs. vin og sådan.

Spørgsmål!

1: Findes der nogle templates derude man blot skal oversætte og efterfølgende kan lege med til online salg?

(Back-end må gerne være på engelsk, så længe jeg kan oversætte front-end til dansk)

2: Kan jeg købe mig frem til en bunke e-mail adresser lovligt eller kender I nogle nogen der kan hjælpe effektivt med indhentning af e-mail adresser?

Nogle gode forslag?

Mvh

Tobias Pedersen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der findes en række deal templates til wordpress, hvis du blot googler det, så burde du kunne finde det.

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke bare købe en røvfuld e-mails. så er kvaliteten af dem i bund, da de ikke selvv har ønsket at få det.

Du skal selvfølgelig samle mails på deal sitet, men kan evt. benytte facebook lead ads - som hvis man gør det rigtigt, kan få fat i mails billigt - evt. ved brug af et facebook bureau

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Du kan tage et tema fra Themeforest. Bare søg under "Wordpress" med en søgning ala "Deal site" el. "Promotion".

Så kan du smide det ind i Wordpress, og hvis du så bruger et par timer hver dag i en periode på et par uger, så kan du sandsynligvis godt sætte et fint site op til en start - blot du har en lille bitte smule teknisk indsigt.

Hvis du får brug for hjælp, eller har spørgsmål til hvilket tema der er bedst, så kan du booke en opringning på min hjemmeside - også ringer jeg i dag. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Tak for tilbagemelding. Jeg bruger pt. shopify. Findes der noget lignende til den platform?

Mvh


Tobias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg er ikke helt sikker på om der findes et ordentlig theme til det du efterspørger i Shopify. Hvis du skal have det præcis som du gerne vil have, så må du nok ud og investere i en hjemmeside, der er designet i Photoshop og derefter kodet fra bunden.

Som sagt er jeg ikke helt sikker. Men søg gerne hele Google igennem. Der bør næsten være noget.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)